سامسونگ گلکسی اس 20

تیزر ویدیویی هر سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 لو رفت

تیزر ویدیویی هر سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 (Samsung Galaxy S20) دقایقی پیش از رونمایی رسمی آن‌ها لو رفت. در این ویدیو سه گوشی گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا به تصویر کشید‌ه‌ شده‌اند.

تا دقایقی دیگر، بزرگترین گوشی‌ساز دنیا سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا را رونمایی خواهد کرد. ساعاتی پیش از این اتفاق، تیزر ویدیویی رسمی سه گوشی نام برده فاش شد. اکنون به طور دقیق به سبک طراحی آن‌ها پی برده‌‌ایم.

خوشبختانه یا متاسفانه هیچ نکته خارق‌العاده و جدیدی در این تیزر ویدیویی وجود ندارد، چرا که پیش از این، بر اساس اخبار و رندرهای منتشر شده به دست منابع موثق، به اطلاعات زیادی درباره سه گوشی پرچمدار سامسونگ از سری S دست پیدا کرده بودیم.

سه گوشی سری S سال 2020 از نظر اندازه بدنه و نمایشگر با یکدیگر متفاوت بوده و دوربین هر یک از آن‌ها نیز با دیگری تفاوت دارد. برآمدگی بزرگ ماژول دوربین اصلی مدل اولترا، شک ما درباره استفاده از یک لنز پریسکوپی روی آن را به یقین تبدیل کرد.

درباره اندازه نمایشگر گوشی‌های سری Galaxy S20 بر اساس تیرز ویدیویی آن‌ها نمی‌توان اظهار نظر کرد و در این رابطه، تا پیش از رونمایی رسمی، باید به اخبار قبلی اتکا کنیم. البته تا پیش از رونمایی سه گوشی کمتر از یک ساعت زمان باقی مانده است. به زودی همه چیز مشخص خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی اس 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*