کسب درآمد از محتوا در IGTV اینستاگرام

کسب درآمد از محتوا در IGTV اینستاگرام احتمالا امکان‌پذیر می‌شود

کسب درآمد از محتوا سبب از بین رفتن وابستگی فعالان شبکه اجتماعی اینستاگرام به اسپانسرها خواهد شد. به عبارتی قرار است به زودی، روشی جدید برای درآمدزایی از IGTV اینستاگرام معرفی شود.

در حال حاضر، تولید کردن محتوا در شبکه‌های اجتماعی یک تخصص محسوب می‌شود. امروز شبکه‌های اجتماعی مختلف مخصوصا اینستاگرام، زمینه را برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتواهای اورجینال و سرگرم‌کننده فراهم کرده است.

متاسفانه در اینستاگرام امکان درآمدزایی مستقیم از طریق تولید محتوا وجود ندارد، مگر این که فرد، گروه یا شرکتی اسپانسر شما باشد و به ازای قرار دادن پست ویدیوی یا تصویری مشخص در صفحه اینستاگرامی خود، به شما پول پرداخت کند. این موضوع درباره آی جی تی وی اینستاگرام نیز صدق می‌کند.

آی جی تی وی به عنوان بخشی مجزا در دل پلتفرم اینستاگرام، در سال 2018 معرفی شد. ویژگی‌های جالب آن امکان نمایش تمام صفحه ویدیوهای عمودی، امکان تماشای ویدیوهای تولید شده به دست افرادی خاص و مخصوصا قابلیت اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی مدت و دارای زمانی طولانی‌تر از یک دقیقه بدون نیاز به قطعه قطعه کردن است.

با این حال، آن طور که اینستاگرام تصور می‌کرد، آی جی تی وی به شهرت نیافت و تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی همچنان به پلتفرم‌هایی از قبیل یوتیوب تکیه می‌کنند. انتظار داریم با تغییر آتی اینستاگرام، وضعیت به نفع این شرکت در اختیار فیس بوک تغییر کند.

امکان کسب درآمد از محتوا در آینده نزدیک

بر اساس گفته‌های یکی از متخصصان مهندسی معکوس به نام جین منچان وان (Jane Manchun Wong)، اینستاگرام به زودی، به وسیله انتشار یک آپدیت جدید به کاربران اجازه خواهد داد محتواهایی همراه با تبلیغ در آی جی تی وی منتشر کنند. البته این اجازه به همه داده نشده و حساب‌های کاربری که فاکتورهای مشخصی را دارند، مجوز لازم را کسب خواهند کرد.

کسب درآمد از محتوا در IGTV اینستاگرام

بر اساس گفته‌های مدیر عامل اینستاگرام، آن‌ها در حال حاضر مشغول تحقیق و ارزیابی قابلیت یاد شده هستند. اکنون محتواهای کیفیت زیادی در آی جی تی وی بارگذاری نشده و میزان محبوبیت آن، به اندازه مورد انتظار اینستاگرام نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اووووه حوصله تبلیغات اونجا رو تداذم مثل یوتیوبش بکنن