گلکسی S20

گوشی های سری گلکسی S20 دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس دی هستند

گوشی های سامسونگ گلکسی اس 20 رسما معرفی شدند. با وجود برخی شایعه‌های منتشر شده، گوشی های سری گلکسی S20 دارای درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی هستند.

در چند ماه گذشته گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌های زیادی درباره جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 20 (Samsung Galaxy S20) منتشر شده بود. سه شنبه 22 بهمن 98، مراسم آنپکد 2020 سامسونگ برگزار شد و این شرکت کره‌ای رسما از گوشی های سری گلکسی S20 رونمایی کرد و به تمام سوالات درباره جدیدترین پرچمداران خود پاسخ داد. یکی از ابهاماتی که درباره گلکسی اس 20 وجود داشت این بود که آیا سه مدل این سری از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند یا خیر؟ و حالا مشخص شده که بله، سامسونگ گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا دارای خشاب کارت حافظه میکرو اس دی هستند.

بسیاری از طرفداران گوشی های سامسونگ هنوز از تصمیم این شرکت برای حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از پرچمداران این برند خوشحال نیستند. هر سه مدل سری گلکسی اس 20 دارای جک محبوب هدفون نیستند و این احتمال وجود دارد که این جک هدفون هیچوقت به گوشی های سامسونگ برنگردد. با این حساب حذف خشاب کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز می‌توانست انتقادهای بسیاری را به دنبال داشته باشد. سامسونگ هنوز بازخوردی که در هنگام تصمیم‌گیری قبلی در مورد گلکسی S6 دریافت کرده بود را به خاطر می‌آورد. پس از آن خشاب کارت حافظه میکرو اس دی، پای ثابت پرچمداران سامسونگ بوده است.

البته هیچوقت گزارش قطعی درباره این که سامسونگ می‌خواهد اقدام به حذف خشاب کارت حافظه MicroSD کند منتشر نشده بود و فقط شایعه‌هایی در این باره به گوش می‌رسید. به همین دلیل بسیاری از کاربران نگران حذف خشاب کارت میکرو اس دی بودند که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

میزان حافظه گلکسی S20

هر سه مدل سری گلکسی S20 دارای حداقل 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هستند و مدل‌هایی با حافظه بیشتر نیز وجود دارد. این مقدار حافظه برای بسیاری از کاربران کافی است و شاید نیازی به کارت حافظه جانبی نداشته باشند، اما برخی دیگر از کابران نیز این طور نیستند و به میزان حافظه ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند. شما می‌توانید حافظه گلکسی اس 20 را با کارت میکرو اس دی تا سقف 1 ترابایت افزایش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوبه که مثل میت30,درگاهش متفاوت نیست