کنگره جهانی موبایل

هواوی، شیائومی و اوپو طبق برنامه قبلی در کنگره جهانی موبایل 2020 حاضر می‌شوند

اخیرا تعدادی از بزرگ‌ترین نام‌های فناوری به خاطر شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل 2020 عقب‌نشینی کرده‌اند. با این حال، شرکت‌های هواوی، شیائومی و اوپو خبر از حضور در این رویداد طبق برنامه‌ قبلی داده‌اند.

ویروس کرونا به خاطر شدت گرفتن شیوع خود، شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌های مختلف فناوری را تحت تأثیر قرار داده است. در همین راستا، تعدادی از شرکت‌های بزرگ اعلام کرده‌اند که در کنگره جهانی موبایل 2020 شرکت نمی‌کنند. با این حال، شرکت‌های بزرگ هواوی و شیائومی و همچنین برند چینی اوپو برنامه‌ای برای در پیش گرفتن روند شرکت‌های دیگر نداشته و در نمایشگاه MWC 2020 حضور پیدا می‌کنند.

اوپو در کنگره جهانی موبایل 2020 حاضر خواهد بود

اوپو-نمایشگاه MWC

برند چینی اوپو در بیانیه‌ای رسما اعلام کرده که قصد ندارد تغییری در برنامه‌های خود برای حضور در نمایشگاه بارسلونای امسال ایجاد کند. این شرکت همچنین می‌گوید که ایمنی کارکنان جزو اولویت‌های اصلی آن‌ها بوده و نسبت به کلیه دستورالعمل‌های پیشگیرانه GSMA متعهد است.

از جمله این دستورالعمل‌های پیشگیرانه آن است که کلیه کارکنانی که از مبدا چین به سمت بارسلونا سفر می‌کنند، باید به مدت 14 روز به صورت اجباری قبل از شروع این رویداد در خارج از کشور چین بوده باشند. کارکنان اوپو باید در طی این مدت و در جریان برگزاری نمایشگاه MWC به صورت روزانه گزارش وضعیت سلامتی خود را ارائه دهند.

اوپو می‌گوید که سالن کنفرانس مطبوعاتی، سالن اجتماعات، غرفه MWC، حمل و نقل و دستگاه‌های به نمایش درآمده این شرکت به صورت دوره‌ای ضد عفونی خواهند شد. دمای بدن کارکنان و شرکت‌کنندگان نیز قبل از هر رویداد کنترل خواهد شد و باید از ضد عفونی‌کننده دست استفاده کنند. در آخر، اوپو ماسک‌ در اختیار کارکنان و شرکت‌کنندگان قرار خواهد داد.

شیائومی محصولات جدید خود را در بارسلونا به نمایش می‌گذارد

شیائومی-نمایشگاه MWC 2020

شیائومی بیانیه‌ مشابهی را در باب عدم ایجاد تغییرات در برنامه‌های این مجموعه برای شرکت در نمایشگاه MWC 2020 و به نمایش درآوردن جدیدترین محصولات و دستگاه‌های هوشمند خود منتشر کرده است. شیائومی همچنین به اهمیت سلامت و ایمنی کارکنان، همکاران و افراد رسانه و مطبوعات اشاره داشته است.

این شرکت همچنین اظهار داشته که تضمین می‌کند کلیه کارکنان مسافر از مبدا چین علائمی نداشته باشند و برای مدت حداقل 14 روز قبل از ورود به بارسلونا، خارج از چین بوده باشند. این پروتکل همچنین برای کلیه مدیران ارشد اجرایی که در فعالیت‌ها یا جلسات این شرکت حاضر خواهند بود، صدق می‌کند.

علاوه بر رعایت کلیه دستورالعمل‌های انجمن GSA، شیائومی همچنین غرفه‌های نمایشگاه و محصولات خود را به صورت مکرر ضد عفونی خواهد کرد. کلیه کارکنان حاضر در غرفه این شرکت نیز از دفاتر محلی اروپا حضور پیدا خواهند کرد، گرچه این موارد نیز دو هفته قبل از شروع نمایشگاه تحت نظارت قرار می‌گیرند.

هواوی از شرکت در نمایشگاه MWC امسال عقب‌نشینی نمی‌کند

هواوی-نمایشگاه MWC

هواوی نیز به جمع رقبای چینی ملحق شده است که رسما اعلام کرده‌اند تغییراتی را در برنامه‌های خود برای حضور در کنگره جهانی موبایل 2020 ایجاد نمی‌کنند. ریچارد یو، مدیر عامل گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی، در رویداد بارسلونا حضور پیدا می‌کند تا از آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید این شرکت پرده‌برداری کند.

این شرکت همچنین در حال راه‌اندازی غرفه‌های خود برای محصولات جدید شرکت است. با این اوصاف، همکاری نزدیک هواوی نیز با انجمن GSM برای مشارکت در کلیه اقدامات پیشگیرانه لازم و همچنین نظارت دقیق بر اوضاع ادامه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*