واکسن کرونا

پزشکان آمریکایی تا دو ماه و نیم آینده واکسن کرونا را خواهند ساخت

شواهد حاکی از آن است که پزشکان آمریکایی به ساخت واکسن کرونا بسیار نزدیک شده‌اند و انتظار می‌رود تا 2.5 ماه آینده شاهد ساخت واکسن کروناویروس باشیم.

ویروس کرونا اخیرا با سرعت زیادی شیوع پیدا کرده و مرگ بسیاری از افراد را به دنبال داشت. از این رو تیم‌های پزشکی متعددی در حال ساخت واکسنی برای این ویروس خطرناک هستند تا تعداد افرادی که با این ویروس مبتلا می‌شوند را کاهش دهند. اکنون شواهد حاکی از آن است که مراحل توسعه واکسن کروناویروس در آمریکا با موفقیت‌هایی همراه بوده و انتظار می‌رود تا 2.5 ماه آینده نخستین واکسن آن ساخته شود.

جزئیات تولید نخستین واکسن کرونا 

یک مقام بهداشتی آمریکایی با تایید خبر تولید نخستین واکسن این ویروس عنوان کرد برای ساخت این واکسن هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و مراحل ساخت آن با سرعت در حال انجام است تا تعداد افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند را کاهش دهیم. در همین رابطه آنتونی فاسی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا عنوان کرد برای این که بتوانیم این واکسن را به تولید برسانیم، با شرکت بیوتکنولوژی مدرن همکاری کرده‌ایم. گفتنی است برای این که یک واکسن به تولید و ثبت برسد، می‌بایست مراحل مختلفی انجام شود و به آزمایش‌های ایمنی متعددی نیاز است.

بر اساس اعلام آنتونی فاسی پس از این که آزمایش این واکسن بر روی موش‌ها موفقیت‌آمیز بود، آزمایشات اولیه بالینی در دو ماه و نیم آینده برای آزمایش ایمنی واکسن در گروه‌های کوچک انسانی به انجام خواهد رسید تا در صورت نبود مشکل، آن را به تولید انبوه برسانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. درود بر آمریکا که کشورى فوق‌العاده پیشرفته است,,!!

    دستان این پزشکان عزیز را هم بوسه مى زنم,!

  2. تایلند و چین هم دارند روش کار می‌کنند ولی احتمال داره شیوع ویروس کار خود آمریکا باشه و داروی انو رو هم در اختیار داشته باشه.

  3. پزشکان غرب استکبار جهانی هیچ غلطی نمی توانند بکنند ، خوشبختانه جوانان دانشگاه آزاد اسلامی تهران و صنعت شریف به تکنولوژی واکسن بیماری کرونا رسیده اند و به زودی آن را رایگان در اختیار مجامع جهانی قرار می دهند . جوانان انقلابی و اسلامی ما مشت محکمی بر دهان غرب استکبار جهانی خواهند زد . باتشکر

  4. خود چبن هم ب صورت فشرده داره روش کار میکنه