نخستین رندرهای گوشی گلکسی A70e سامسونگ

نخستین رندر گوشی گلکسی A70e سامسونگ فاش شد

اولین رندر گوشی گلکسی A70e سامسونگ منتشر شد. گلکسی ای 70 ای در واقع نسخه‌ی ارزان قیمت گلکسی ای 70 است که به زودی وارد بازار می‌شود.

سال گذشته‌ی میلادی سامسونگ از گلکسی A70، یک گوشی میان‌رده با نمایشگر Infinity-U، دوربین سه‌گانه پشتی و چیپست اسنپدراگون 675 رونمایی کرد. به دنبال آن گوشی گلکسی A70s عرضه شد که اغلب مشخصاتش با نسخه‌ی اصلی یکسان بود، اما دوربین 32 مگاپیکسلی در آن جای خودش را به یک دوربین جدید 64 مگاپیکسلی داده بود. حال رندرهایی از یک مدل دیگر این خانواده به نام گلکسی A70e به بیرون درز کرده است که به نظر می‌رسد نسخه‌ی ارزان قیمت‌ A70 خواهد بود. منبع این رندر نیز OnLeaks است.

گوشی گلکسی ای 70 ای همانند دو نسخه‌ی دیگر این خانواده به یک نمایشگر Infinity-U مجهز است. با این حال، حاشیه‌های اطراف آن ضخیم است. ما مطمئن نیستیم که آیا در محصول نهایی نیز همانند این تصویر ضخامت حاشیه‌های دور نمایشگر اینقدر ضخیم خواهد بود یا خیر! گفتنیست که این نمایشگر 6.1 اینچی بوده و از نوع مسطح است.

رندر گلکسی A70e سامسونگ

نخستین رندرهای گوشی گلکسی A70e سامسونگ

در پشت این گوشی هوشمند سه دوربین به شکل عمودی در زیر یکدیگر قرار دارند که یک فلاش LED نیز در پایین‌ترین طبقه‌ قرار دارد. همچنین به جز دوربین‌ها، اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان روی قاب پشتی این دیوایس یافت که کمی تعجب برانگیز است؛ چرا که این اسکنر در هر دو گوشی ای 70 و ای 70 اس در زیر نمایشگر جای گرفته بود. البته این بدان معنا نیست که سامسونگ در این گوشی از نمایشگرهای AMOLED خودش استفاده نکند. به طور مثال، گلکسی ای 30 نیز یکی دیگر از گوشی‌های این برند است که با وجود فقدان یک اسکنر در زیر نمایشگر، از یک پنل AMOLED استفاده می‌کند.

در هر صورت، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بالای بدنه حضور دارد، در حالی که فریم زیرین گوشی نیز از اسپیکر، یک درگاه میکرو یو اس بی و یک میکروفون میزبانی می‌کند. کلیدهای ولوم و پاور نیز در سمت راست هستند و اسلات سیم کارت را می‌توان در سمت چپ یافت.

هنوز اطلاعات زیادی از این محصول در دست نیست، اما به نظر می‌رسد سامسونگ با عرضه‌ی آن، گوشی‌های ارزان قیمت بازار را هدف قرار داده است. A70 ای در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باوووو سامسونگ پدر تنوع رو دیگه در آورده