گوش آیکو 3

تصویر جدید گوشی آیکو 3 5G دوربین چهارگانه ماتریسی آن را نشان می‌دهد

به تازگی تصویر جدیدی از گوشی آیکو 3 (iQOO3 5G) در فضای وب منتشر شده است که به طور مستقیم طراحی قسمت پشتی گوشی را نشان می‌دهد. همچنین بر اساس این تصویر آیکو 3 5G از دوربین چهارگانه ماتریسی بهره می‎‌برد.

به دنبال انتشار امتیازی که گوشی آیکو 3 5G در بنچمارک آنتوتو کسب کرده بود، به تازگی تصویری از این گوشی هوشمند در فضای وب منتشر شده است. بر خلاف پوسترهای قبلی، این تصویر جدید به طور مستقیم طراحی قسمت پشتی دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر، گوشی آیکو 3 5G از طراحی دوربین چهارگانه ماتریسی همراه با یک ماژول لنز محدب استفاده می‌کند.

در عین حال، گوشه سمت چپ پایین قسمت پشتی لوگوی برند «آیکو» را در خود جای داده است. در سمت راست دستگاه شاهد حضور کلید قفل صفحه و کلیدهای تنظیم صدا هستیم. گوشی آیکو 3 5G در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند ماه) عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 به همراه حافظه رم LPDDR5 خواهد بود.

گوشی آیکو 3

مشخصات گوشی آیکو 3 5G

در رابطه با سایر مشخصات این گوشی، مدیر کل برند آیکو، زنگ کونپنگ، پیش از این تأیید کرده بود که گوشی جدید آن‌ها از تراشه‌های حافظه UFS 3.1 استفاده خواهد کرد. رابط UFS 3.1 قادر به دستیابی به عملکرد بالا در انتقال اطلاعات و مصرف انرژی کمتر در مقایسه با UFS 3.0 می‌باشد و همچنین سیستم مدیریت پایدارتری را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد. حافظه داخلی سریع همچنین با حافظه رم LPDDR5 همراه خواهد بود که یک فناوری سریع‌تر و با مصرف انرژی کمتر است که باید باعث افزایش بیشتر عمر باتری شود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که پرچمدار آیکو مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ 6.44 اینچی با پنل امولد و طراحی پانچ هول باشد که میزبان دوربین سلفی خواهد بود. در بخش دوربین، تصویری که اخیرا بر روی شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده نشان می‌دهد که در مجموع چهار دوربین پرچمدار جدید این شرکت را همراهی می‌کند.

دوربین اصلی دستگاه دارای حسگر 48 مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد ساخت شرکت سونی و از نوع IMX686 خواهد بود. سه دوربین دیگر با مگاپیکسل پایین‌تر به عنوان سنسورهای اولترا واید، تله فوتو و عمق‌سنج وجود خواهند داشت. در نهایت، آیکو پرچمدار خود را مجهز به یک باتری بزرگ 4,410 میلی‌آمپری خواهد کرد که از شارژر سریع 55 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. البته، ناگفته نماند همانطور که از نام این گوشی مشخص است، از جدیدترین شبکه موبایل نسل پنجم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*