رندر تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8.4

مشخصات فنی و رندرهای تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8.4 (2020) منتشر شد

مشخصات فنی و رندرهای تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8.4 (2020) فاش شد. این تبلت میان‌رده، طی هفته‌های آینده رسماً معرفی خواهد شد.

سامسونگ چند روز پیش از گوشی‌های سه‌گانه گلکسی اس 20 و گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد و به نظر می‌رسد خیلی زود از یک تبلت جدید که سامسونگ گلکسی تب ای 8.4 (2020) نام دارد نیز رونمایی خواهد کرد.

این تبلت معرفی نشده هم اکنون در کنسول گوگل پلی رویت شده و فهرستی از مشخصات فنی آن فاش شده است. در زیر قاب این دیوایس، تراشه‌ی اگزینوس 7904 قرار دارد که 3 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. یک نمایشگر 8.4 اینچی با وضوح 1920×1200‌ پیکسل نیز روی قاب جلویی آن حضور دارد. اما متاسفانه خبر بد،‌ حضور اندروید قدیمی نسخه‌ی 9 Pie در رأس بخش نرم افزاری این تبلت است که اتخاذ چنین تصمیمی در سال 2020 کمی عجیب به نظر می‌رسد. ما امیدواریم سامسونگ این دیوایس را همراه با اندروید 10 روانه‌ی بازار کند.

رندر تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8.4

رندر تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8.4 (2020)

رندری نیز از این تبلت درز کرده است که می‌تواند طراحی آن را به نمایش گذاشته و المان‌هایی همچون حضور یک جک 3.5 مییلی‌متری در بالای قاب، یک دوربین پشتی و یک دوربین سلفی را تأیید کند. شما می‌توانید این رندر را در زیر ببینید.

هنوز سامسونگ جزئیاتی از تبلت Galaxy Tab A 8.4 را فاش نکرده است، اما اطلاعات آن طی هفته‌های آینده به بیرون درز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*