گوشی منعطف جدید هواوی

گوشی منعطف جدید هواوی در کنفرانس مجازی این شرکت معرفی می‌شود

گوشی منعطف جدید هواوی در کنفرانس مجازی این شرکت که 24 فوریه برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد این محصول، هواوی میت XS خواهد بود.

هواوی رسماً تأیید کرده است که 24 فوریه (5 اسفند) در بارسلونا میزبان یک کنفرانس مجازی است. این نخستین باری است که هواوی پس از لغو کنگره جهانی موبایل، اجرای یک رویداد مجازی را تأیید می‌کند. غول چینی یک دمو را نیز در وب‌سایت خود منتشر کرده است. علاوه بر این، سایت Gizmochina متوجه شده است که گوشی منعطف جدید هواوی نیز در این کنفرانس معرفی می‌شود.

گوشی منعطف جدید هواوی

ما می‌توانیم تأیید کنیم که این گوشی،‌ میت ایکس که سال گذشته معرفی شد نخواهد بود. بنابراین باید منتظر یک گوشی انعطاف‌پذیر جدید در بارسلونا باشیم. هواوی علاوه بر این، چندین محصول مصرفی الکترونیکی را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد. متأسفانه ما اطلاعاتی از این گوشی منعطف جدید نداریم.

این می‌تواند همان مدل میت XS باشد که در سال 2019 معرفی شد. ریچارد یو، مدیرعامل هواوی تأیید کرده بود که میت XS از یک پردازنده‌ی بهتر، یک نمایشگر ارتقاء یافته و مکانیزم لولای بهبود پیدا کرده بهره‌مند خواهد بود. انتظار می‌رود شاهد برخی تغییرات کوچک در طراحی این گوشی، جمع و جورتر و مستحکم‌تر شدن آن نیز نسبت به نسل اولیه‌ی میت ایکس باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*