آژانس آویسا

تورهای خاص آژانس آویسا در نوروز 99

جنوب شرق آسیا برای تمامی جهانیان محبوب است و سالانه میلیون‌ها توریست به این منطقه‌ی جغرافیایی سفر می‌کنند. آب و هوای همیشه گرم، سواحل جذاب و آرام، تفریحات گسترده و مناسب، فرهنگ کهن، غذاهای خاص و نهایتا قیمت ارزان این کشورها، سبب این استقبال شده است. اما جالب آن است که هر کشوری در این منطقه شرایط متفاوتی برای خود دارد و سفر به یکی از آن‌ها، سبب نمی‌شود نیازی به دیدن باقی آن‌ها نباشد. آژانس آویسا در نوروز 99 دو مسیر خاص و ویژه از این منطقه را به مسافران نوروزی عرضه می‌کند که مجری مستقیم آن‌هاست و کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند و انتخابی خواهند بود که مسافران را راضی خواهد کرد. در ادامه شرایط این تورها آمده است.

تور بالی نوروز 99؛ سواحل و جنگل‌های دنج و زیبا

تور بالی نوروز 99 مطمئنا یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌هایی است که مسافران می‌توانند داشته باشند. بالی در جنوب شرق آسیا، یک مسیر کاملا متمایز و متفاوت محسوب می‌شود و توانسته خود را به گونه‌ای برای مخاطبان خود جا بیاندازد که حس لوکس و ویژه بودن سفر به آن را متوجه باشند.

تورهای بالی با استفاده از پروازهای ماهان به مقصد کوالالامپور برنامه‌ریزی شده است و مسافران پس از رسیدن به فرودگاه کوالالامپور و تحمل چند ساعت توقف، با یکی از ایرلاین‌های منطقه‌ای مانند ایرآسیا یا ماندولین ایر به بالی منتقل می‌شوند. تورهای نوروزی بالی برای این پروازها برای ۷ شب و ۸ روز برنامه‌ریزی شده است که جهت رفاه حال مسافران، شب آخر از سفر در کوالالامپور خواهد گذشت تا مسافران مسیر طولانی برگشت را یک‌باره تحمل نکنند و در کنار آن، از امکانات ویژه‌ی کوالالامپور مانند مراکز خرید استثنایی آن استفاده کنند چرا که خرید در بالی، چندان به صرفه نیست و مراکز خرید مالزی متنوع‌تر و ارزان‌تر هستند.

آژانس آویسا

انتخاب صحیح محل اقامت از آن مواردی‌ست که می‌تواند سفر بالی را به کلی دگرگون کند تا جایی که مسافران نه تنها از آن لذت نبرند بلکه به کلی از آن پشیمان باشند. نکته‌ی اول آن است که در هر کجای جزیره که اقامت می‌کنید، حتما از یک هتل یا ریزورت باکیفیت بهره بگیرید. برای این موضوع می‌توانید صفحه بوکینگ این هتل‌ها را چک کنید یا با کارشناسان آژانس آویسا تماس گرفته و از ایشان کمک بگیرید. نهایتا در تور بالی باید محل اقامت را به درستی انتخاب کنید، اگر به مناطق جنگلی دنج علاقمندید ۲ یا ۳ شب را به اقامت در جنگل‌های ابود اختصاص دهید. باقی مانده شب‌های اقامت خود را می‌بایست در یکی منطقه‌ی ساحلی بگذرانید. اگر شما از آن دست افرادی هستید که ترجیح می‌دهید در ساحلی باشید که همیشه مملو از شناگران است و شب‌ها تا صبح در آن برنامه‌های تفریحی برقرار است، باید از میان ساحل‌های کوتا و سیمینیاک یا مشابه آن‌ها برگزینید. اما اگر می‌خواهید چند روزی به کلی از دنیای بیرون جدا باشید و فقط شما و مسافران دیگر هتل، در ساحل باشند باید در مناطقی مانند جیمباران یا نوسادوآ اقامت کنید.

نهایتا آن که برای انتخاب خود می‌توانید با ما در آژانس آویسا مشورت کنید تا بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

تور ویتنام نوروز 99؛ طبیعت و چشم‌اندازهای خیره‌کننده

ویتنام را باید یک بهشت بی‌نظیر با چشم‌اندازهایی نفس‌گیر توصیف کنیم. در بسیاری از نقاط فقط می‌توان ساعت‌ها نشست و به دوردست‌ها خیره شد و از این همه ‌زیبایی بی‌همتا لذت برد. اما این تنها ویژگی این مسیر نیست و مسافران می‌توانند در کنار دیدن زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی این کشور، لذت سواری بر کشتی‌های کروز را تجربه کنند که در کمتر توری از کشورهای مناطق مختلف وجود دارد.

آژانس آویسا

تور ویتنام برای نوروز 99 با پروازهای لوکس امارات برنامه‌ریزی شده است که اتفاقا قیمت مناسبی دارد و اگر به مانند روزهای دیگر سال، قرار بود با پرواز ماهان و یک پرواز منطقه‌ای انجام شود، قیمت آن‌چنان متفاوت نبود. پس یکی از شانس‌های شما برای سفر لوکس به این کشور با اولین مرحله‌ی سفر آغاز می‌شود. مسافران در بدو ورود توسط تیم آژانس آویسا در فرودگاه مورد استقبال قرار گرفته و در کمتر از ۳۰ دقیقه ویزای فرودگاهی آن‌ها صادر خواهد شد، پروسه‌ای که حتی برای مسافران آمریکایی و اروپایی حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد. نهایتا مسافران با مشایعت تورلیدرهای محلی و فارسی به هتل‌های خود منتقل می‌شوند و در جریان تور، آن‌ها را همیشه در کنار خود خواهند داشت، چه در گشت‌های رایگان شهری که آژانس برای مسافران تدارک دیده و چه در تورهایی که به انتخاب خود می‌توانند از تورلیدرها خریداری کنند.

شهرهای توریستی ویتنام بسیار پر تعداد هستند و از آن‌جا که این کشور حالتی کشیده از شمال تا جنوب را فرا گرفته است نه تنها تنوع آب و هوایی بی‌نظیری را دارد بلکه در شرق خود یک خط ساحلی چند صد کیلومتری دارد. در جریان تورهای نوروزی ویتنام شهرهای هانوی، هالونگ بی، دانانگ، هو شی مین و دیگر شهرها قابل بازدید هستند که مملو از آثار تاریخی، طبیعی و سواحل بی‌نظیر در منطقه هستند.

برای انتخاب صحیح بین شهرها و هماهنگی برای خرید تور گروهی در نوروز ، می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و با مطرح کردن شرایط و خواسته‌های خود، بهترین تور ویتنام نوروز 99 را خریداری کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*