تصاویر پروژه K132

پروژه K132 ؛ سدان جدید ایران خودرو معرفی شد

پروژه K132 به عنوان سدان جدید ایران خودرو در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور رئیس‌جمهور معرفی شد. در ادامه با این محصول جدید ایران خودرو آشنا می‌شویم.

گروه صنعتی ایران خودرو با حضور رئیس‌جمهور و دولت مردان، به صورت رسمی از پروژه K132 پرده برداشت. این سدان در رده C قرار داشته و طرح نمای جانبی، کاپوت، درها، شیشه‌ها و زاویه داشبورد حاکی از آن است ایران خودرو در ساخت پروژه K132 از پلتفرم PF1 استفاده کرده است؛ این پلتفرم جزو پلتفرم‌های چندگانه محسوب می‌شود که در زمان برجام، گروه پژو-سیتروئن به ایران خودرو اجازه استفاده از آن را داده بود. از طرفی این سدان ملی به پژو 301 شباهت زیادی داشته و می‌توانیم آن را مدل داخلی 301 بدانیم.

مشخصات پروژه K132

پروژه K132

به احتمال زیاد ایران خودرو این محصول جدید خود را با موتور 1.7 لیتری EF7 پلاس، TC7 پلاس و EC5 روانه بازار خواهد کرد. ایران خودرو قصد دارد مدل نهایی سدان جدید خود را در تابستان 99 به تولید برساند.

پروژه K132

همچنین تصاویر منتشر شده از کابین نیز حاکی از آن است که این محصول همانند پژو 301 از امکاناتی چون نمایشگر لمسی، کروز کنترل، تهویه دستی و دو کیسه هوا برخوردار خواهد بود. تاکنون اطلاعات بیشتری از این خودرو جدید ایرانی منتشر نشده و باید منتظر اعلام جزئیات بیشتر از سوی ایران خودرو بمانیم.

تصاویر سدان K132

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید گجت نیوز، این خودروها از نظر طراحی همچین بد هم طراحی نشدن دنا پلاس توربو و رهام قبلا رونمایی شده بودن ولی k 132و sp 100 کراس تازه هستن k 132 بر اساس پژو 301 هست و sp 100 بر اساس تویوتا بلتا هست که در برلیانس H330 هم استفاده شده فعلا این دو پلتفرم از جدید ترین پلتفرم ایران خودرو و سایپا هستند که از پلتفرم پراید و پژو 405 جدیدتر هستند خود پلتفرم خیلی مهم هر چقدر بروزتر هم زیبایی و امنیت و سبک بودن شاسی لحاظ می شه البته دو خودرو ساز گفتن این محصولات تا 95 داخلی شدن خاطره پراید و پژو با لوازم چینی هنوزم وجود داره و بعید می دونم بدون اتکا به چین و کره محصولاتشان را جلو ببرن و البته قیمت که امروز پراید 65 میلیون شده یک خودرو با قیمت انقدر افزایش قیمت داشته باشد دیگر از محصولات چه انتظار قیمت گذاری است هنوز هم پای دلال محترم در تک‌تک جای ایران اسلامی من جمله صنت خودرو و مسکن حضور دارد و قیمت ها رو نجومی می کنند و دهن ملت هم چیز می شود و کاری هم نمی توان کرد با تشکر فراوان از خواندن مطلب نوشته عذرخواهی میکنم اگر ایرادی وجود داشت یا حق.

  2. رئیس‌جمهور و #دولت مردان# !!!!!!!!!

  3. K132آفتابه ای از اشغال خودرو، این هم یاوری سر هم میبندند قالب میکنن به مردم.و البته فراموش نکنید که همیشه عده ای هستن آماده صف کشیدن برای خرید

  4. طراحی داخلی بچگانه
    ارزش خرید!!!!

  5. قیافه ش که خوبه . البته طراحی جلوش میتونست بهتر هم باشه …
    موتور EF7 هم خیلی موتور خوبیه توربوش هم که قدرت زیادی داره
    گیربکس هم خیلی مهمه که ایرانخودرو تمام دستی هاش سری BE هست متاسفانه …