خدمات گوشی های سامسونگ

خدمات گوشی های سامسونگ و ال جی در ایران ادامه خواهد داشت

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت خدمات گوشی های سامسونگ و ال جی در ایران ادامه خواهد داشت و حواشی منتشر شده مربوط به لوازم خانگی این شرکت‌های کره‌ای است.

طی هفته گذشته تابلوهای سامسونگ و ال جی از فروشگاه‌های شهرها حذف شد که در همین راستا رئیس هیئت‌مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران اعلام کرد برندهای ایرانی سام و جی پلاس جایگزین آنها خواهند شد. رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در این خصوص عنوان کرد دلیل این اقدام به حضور ناو کره‌ای در خلیج فارس و افزایش قاچاق مربوط می‌شود.

تداوم خدمات گوشی های سامسونگ و ال جی

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در خصوص نگرانی کاربران گوشی های سامسونگ و ال جی در ایران بیان کرد از حدود 2 سال قبل خدمات پس از فروش گوشی های موبایل توسط شرکت‌های واردکننده ارائه می‌شود؛ از این رو در این حوزه شاهد تغییر خدمات نخواهیم بود. وی افزود نحوه ارائه خدمات و سرویس مربوط به شرکت‌ها خواهد بود که البته سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نظارت شدیدی را انجام می‌دهد و در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در ادامه تاکید کرد خریداران قادر خواهند بود IMEI محصول خریداری شده را به کد دستوری #7777* ارسال کنند تا اطلاعات مربوط به وضعیت، مدت گارانتی، شرکت واردکننده و شرکت گارانتی برای آنها ارسال شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*