سورنا گیمز

جدیدترین بازی های سورنا گیمز در تهران معرفی شد

شرکت بازی سازی سورنا گیمز با برگزاری مراسمی در سینما آستارا تهران، بازی های جدید خود را معرفی کرد و از انتشار بازی زولا برای گوشی های هوشمند خبر داد.

استودیو بازی سازی سورنا گیمز، در یک گردهمایی در سینما آستارا با حضور گیمرها و اصحاب رسانه، جدیدترین پروژه‌ها و محصولات خود را معرفی کرد. همچنین در این کنفرانس اطلاعات مفیدی از بازی زولا به رسانه‌ها ارائه شد. این شرکت، خبر از انتشار دو بازی جدید با عناوین What Happend و Desolation Point داد. علاوه بر آن، شرکت سورنا گیمز رسانه‌ی خبری جدیدی را تحت عنوان «سرگرمی» معرفی کرد.

معرفی بازی های جدید سورنا گیمز

حسن مهدی اصل درباره بازی What Happend اعلام کرد که این بازی در سال 2020 برای عرضه در پلتفرم‌های مختلف نظیر پلی‌استیشن، کامپیوتر شخصی و گوشی آماده می‌شود. کار بر روی این بازی که با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است، از حدود سه سال پیش آغاز شده و داستان آن به دوران نوجوانی و پدیده‌های روان‌شناسی آن مربوط می‌شود.

محصول دیگری که در این رویداد معرفی شد، بازی با اسم رمز (کد) Desolation Point بود. به گفته مدیر عامل، این بازی که اواخر سال آینده روانه بازار می‌شود، سطح گرافیکی و جذابیت بصری بالایی خواهد داشت. همچنین، اولین تصاویر و گیم‌پلی‌ از این بازی، در فروردین 99 منتشر خواهد شد. این بازی به صورت رایگان برای گوشی هوشمند، PC ، PS4 و XBOX One منتشر می‌شود.

یک رسانه آنلاین جدید به نام «سرگرمی» نیز در این رویداد معرفی شد. این رسانه با استقلال کامل نسبت به مجموعه سورنا گیمز، به پوشش اخبار و اتفاقات دنیای بازی، سینما و فناوری می‌پردازد. همچنین این رسانه، بخش ویدیویی نیز خواهد داشت. یکی از رسالت‌های این بخش، حضور پررنگ بازی‌سازان و پوشش اخبار آنان است. سرگرمی اعلام آمادگی کرده است که رویدادهای بازی‌سازی ایران را به صورت رایگان در کشور مورد پوشش قرار دهد.

در ادامه این رویداد، مهدی جهانگیری اطلاعاتی از بازی زولا ارایه داد. به گفته‌ی وی، بازار کلی گیم در ایران هم‌اکنون حدود 920 میلیارد تومان ارزش مالی دارد که سهم پلتفرم کامپیوترهای شخصی، تقریبا 69 میلیارد تومان است. جهانگیری اعلام کرد تا به حال 2 میلیون نفر در بازی زولا ثبت نام کرد‌ه‌اند که هفتصد هزار نفر از آنان، کاربر فعال بازی هستند. طبق آمار ارائه شده، 80 درصد را آقایان و 20 درصد را بانوان تشکیل می‌دهند. در این مراسم خبر عرضه بازی موبایلی زولا هم رسما اعلام شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*