هواوی میت ایکس اس-گوشی منعطف هواوی

گوشی منعطف هواوی میت ایکس اس روز پنجم اسفندماه رونمایی خواهد شد

زمان معرفی گوشی منعطف جدید هواوی میت ایکس اس (Huawei Mate Xs) که از فناوری شارژ سریع 65 واتی بهره خواهد برد، مشخص شد. از این گوشی روز 5 اسفند 98 رونمایی می‌شود.

تولید گوشی های منعطف در حال فراگیر شدن است اما هنوز برخی از غول‌های صنعت تولید گوشی‌های هوشمند در حال بررسی ورود به بازار این نوع گوشی‌ها هستند. سامسونگ با عرضه محصولات گلکسی فولد و اخیرا، گلکسی زد فلیپ پا به این بازار گذاشته و هواوی هم پس از عرضه گوشی میت ایکس، طی چند روز آینده گوشی جدید میت ایکس اس را عرضه خواهد کرد.

هواوی روز 24 فوریه 2020 یعنی پنجم اسفند 98، گوشی میت ایکس اس را از طریق یک کنفرانس آنلاین معرفی خواهد کرد. همانطور که احتمالا می‌دانید،‌ به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین و برخی دیگر از نقاط جهان، کمپانی‌ها به معرفی و رونمایی از محصولات از طریق کنفرانس‌های آنلاین روی آورده‌اند. احتمالا در کنفرانس روزهای آینده هواوی، علاوه بر معرفی گوشی ایکس اس شاهد رونمایی از مدل‌های جدید کامپیوتر، تبلت و دیگر محصولات این شرکت نیز خواهیم بود.

هواوی میت ایکس-گوشی منعطف هواوی

گوشی هواوی میت ایکس اس از صفحه نمایش منعطف ساخت کمپانی سامسونگ به همراه لولایی با دوام بیشتر بهره خواهد برد. در قلب تپنده این گوشی، چیپست 7 نانومتری کایرین 990 با تکنولوژی 5G قرار خواهد داشت اما در خصوص حافظه این محصول هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. مدیرعامل هواوی پیش‌تر تایید کرده بود که گوشی میت ایکس اس دارای طراحی، پردازنده و صفحه منعطف بهتری خواهد بود. به‌احتمال زیاد، این محصول جدید در ماه مارس میلادی در بازار عرضه خواهد شد اما هنوز درباره قیمت آن چیزی نمی‌دانیم جز این که می‌تواند از میت ایکس ارزانتر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم از گلکسی فولد عملکرد بهتری داشته باشد