تبلت تاشو کامپال

شرکت کامپال یک تبلت تاشو با طراحی مشابه لنوو تینک پد ایکس 1 می‌سازد

تولیدکنندگان زیادی تلاش می‌کنند از فناوری نمایشگر تاشو در محصولات مختلف استفاده کنند. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت کامپال (Compal) در حال کار بر روی تبلت تاشو جدیدی با طراحی مشابه لنوو تینک پد ایکس 1 است.

آیا تا به حال در مورد گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو فکر کرده‌اید؟ آیا واقعا به این دسته محصولات نیاز داریم؟ در حال حاضر، چند گوشی با صفحه نمایش تاشو به صورت تجاری در دسترس وجود دارد. اما بنا به دلایلی، آن‌ها از نظر فروش نمی‌توانند با گوشی‌های هوشمند معمولی رقابت کنند. بنابراین، از یک طرف، به نظر می‌رسد با عصر بعدی گوشی‌های هوشمند سر و کار داریم. از طرف دیگر، این دسته محصولات هنوز محبوب نیستند.

با این حال، بسیاری از تولیدکنندگان مختلف در تلاش هستند تا از این فناوری در محصولات دیگر خود بهره بگیرند. چندی پیش، اطلاعاتی در مورد محصولات جدید مایکروسافت سرفیس نئو و لنوو تینک‌پد ایکس 1 با صفحه نمایش تاشو منتشر شده بود. امروز نیز خبری از طرف وب‌سایت AnandTech اعلام شده که نشان می‌دهد شرکت کامپال (Compal) در حال توسعه یک تبلت با طراحی تاشو مشابه لنوو تینک پد ایکس وان است.

تبلت مجهز به صفحه نمایش تاشو کامپال

تبلت تاشو

طبق گفته منبع، فلکس بوک کامپال دارای اندازه 13 اینچ است. این تبلت تاشو مجهز به دو اسپکیر استریو در قسمت طرفین دستگاه و همچنین دو درگاه USB-C است. این تبلت می‌تواند به خاطر نمایشگر اولد تاشو و لولای مسطح از وسط تا شود. با تا کردن دستگاه، می‌توانید از آن به عنوان یک نوت بوک استفاده کنید و صفحه نمایش پایینی به یک صفحه کلید مجازی تبدیل می‌شود. به هر حال، قسمت بیرونی و پایین دستگاه از چرم ساخته شده است.

کامپال هنوز پیکربندی دقیق محصول جدید و زمان آغاز تولید انبوه آن را اعلام نکرده است. لنوو قبلا اعلام کرده بود که نوت بوک تاشو خود یعنی تینک‌ پد ایکس 1 را اواسط امسال وارد بازار می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد که لنوو یکی از پیشگامان بازار نوت بوک‌های با صفحه نمایش تاشو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*