سرعت شارژ گلکسی اس 20 اولترا

بررسی سرعت شارژ باتری گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ؛ بسیار سریع!

در این مقاله قصد داریم به بررسی سرعت شارژ باتری گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ (Samsung Galaxy S20 Ultra) همراه با آداپتور شارژ سریع 25 واتی که در داخل جعبه‌ی آن قرار دارد بپردازیم.

گلکسی اس 20 اولترا با یک شارژر پرسرعت در داخل جعبه‌اش همراه است،‌ ولی آن چقدر سریع است که بخواهد یک باتری غول پیکر 5.000 میلی‌آمپر ساعتی را به شارژ کامل برساند؟ ما به بررسی سرعت شارژ باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا با استفاده از آداپتور داخل جعبه پرداخته‌ایم و سرعت بالای آن ما را تحت تأثیر قرار داده است.

آداپتوری که شما با این گوشی دریافت می‌کنید، یک آداپتور شارژ سریع 25 وات است که از یک کانکشن USB-C برخوردار است؛ بنابراین شما یک کابل USB-C به USB-C را نیز همراه آن در اختیار خواهید داشت. به نظر می‌رسد آینده‌ای که نیازی به استاندارد قدیمی USB-A نیست، فرا رسیده است. با تمام این تفاسیر، سرعت شارژ گوشی اس 20 اولترا چقدر است؟

سرعت شارژ باتری گلکسی S20 Ultra

  • در 15 دقیقه: 32 درصد
  • در 30 دقیقه: 62 درصد
  • در 45 دقیقه: 89 درصد
  • در 59 دقیقه: شارژ کامل 100 درصد

و خبر خوب اینکه، پرچمدار جدید سامسونگ در کمتر از 1 ساعت به شارژ کامل می‌رسد که با توجه به باتری 5.000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن، به طرز شگفت انگیزی سریع به نظر می‌رسد. شما احتمالاً می‌دانید که حتی با خرید یک شارژر دیواری 45 وات، این گوشی سریع‌تر نیز شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هرقدر هم که سریع باشد، نه به گَرد سوپر شارژ شیائومی می‌رسد و نه گرانفروشی توجیه میشود