گوشی وان پلاس 8 پرو

گوشی وان پلاس 8 پرو در یک تصویر واقعی رخ نشان داد

عکسی از گوشی وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro) در دنیای واقعی منتشر شد. اکنون صحت رندرهای قبلی که از پرچمدار سال 2020 وان پلاس دیده بودیم تایید می‌شوند.

حدود چهار ماه پیش اولین رندر از وان پلاس 8 پرو منتشر شد. با در نظر گرفتن حضور قدرتمند وان پلاس در بازار موبایل طی چند سال اخیر و از طرفی نیاز این شرکت برای عرضه محصولی توانمند برای رقابت با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و شیائومی می 10 پرو شدیدا چشم‌ انتظار رونمایی پرچمدار OnePlus هستیم. انتشار تصویر واقعی OnePlus 8 Pro نشان می‌دهد به رونمایی رسمی آن نزدیک‌تر شده‌ایم.

از طرفی چند روز پیش مشخصات فنی وان پلاس 8 ، وان پلاس 8 پرو و 8 لایت فاش شد. وب سایت Giztop به وسیله قرار دادن اطلاعات مربوط به این سه گوشی نشان داد به رونمایی رسمی آن‌ها نزدیک شد‌ه‌ایم. انتشار تصویر واقعی OnePlus 8 Pro این باور را محکم‌تر می‌کند.

عکس وان پلاس 8 پرو در دنیای واقعی چیز جدیدی برای عرضه نداشته و فقط مهر تایید بر رندرهای قبلی می‌کوبد. دوربین اصلی گوشی از چهار سنسور تشکیل شده که به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. فلاش ال ای دی در پایین ماژول اصلی و یک سنسور ToF در گوشه بالا و سمت چپ آن دیده می‌شود.

گوشی وان پلاس 8 پرو

گوشی وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 نیز دارای دوربین مشابهی است، با این تفاوت که سنسور ToF از آن حذف می‌شود. به عنوان مهمترین مشخصات فنی وان پلاس 8 پرو باید به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 865، وجود دو نسخه با 8 گیگابایت و 12 گیگابایت رم LPDDR5، نمایشگر 6.5 اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و رزولوشن کوآد اچ‌دی پلاس و همچنین داشتن 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مبتنی بر استاندارد UFS 3.0 اشاره کرد.

رزولوشن سنسور اصلی 60 مگاپیکسل بوده و لنز اولترا واید و لنز تله فوتو، به ترتیب روی سنسوری 16 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. یک سنسور ToF کمکی نیز وجود دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده و سیستم شارژ سریع 50 واتی، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را در کمتر از یک ساعت از 0 تا 100 درصد شارژ می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*