EMUI 10.1

احتمال عرضه خانواده هواوی P40 با EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10

سال گذشته میلادی، هواوی EMUI 10 را بر پایه اندروید 10 معرفی کرد. اما ظاهرا گوشی‌های خانواده هواوی P40 با نسخه جدیدتر این رابط کاربری عرضه خواهند شد.

به طور سنتی، هواوی در هر سال دو نسخه از EMUI را منتشر می‌کند. این رویکرد از هنگام معرفی گوشی های سری P20 دنبال شده است. در آن زمان شاهد معرفی EMUI 8.1 به عنوان جانشین نسخه 8 (مبتنی بر اندروید 8 اوریو) بودیم. به همان ترتیب، EMUI 9.1 نیز با سری هواوی پی 30 معرفی و جایگزین EMUI 9 شد. حالا برای خانواده هواوی P40 هم نسخه 10.1 این رابط کاربری، مورد انتظار است؛ هرچند که هنوز خبری رسمی درباره معرفی EMUI 10.1 موجود نیست.

 خانواده هواوی P40

البته نسخه جدید هم مانند EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 خواهد بود و دقیقا نمی‌دانیم چه امکانات جدیدی را به همراه می‌آورد؛ ولی قطعا تکنولوژی GPU Turbo برای بهبود عملکرد گرافیکی و Link Turbo (برای افزایش سرعت اتصال به شبکه) در آن جای خواهند داشت.

در EMUI 10، سیستم فایل EROFS سرعت خواندن داده‌ها را ۲۰ درصد بیشتر و در مصرف حافظه ذخیره‌سازی، صرفه‌جویی می‌کند. کامپایلر Ark نیز کار کردن روان‌تر اپ‌های شخص ثالث را موجب می‌شود. در حال حاضر، همچنان این نسخه از رابط کاربری هواوی در حال انتشار برای گوشی‌های مختلف است. باید ببینیم کمپانی چینی برای معرفی خانواده هواوی پی 40 و EMUI 10.1 چه برنامه‌ای دارد؛ چیزی که در روزهای آتی مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*