بازی های رایانه ای

اولین لیگ بازی های رایانه ای با همکاری ایسوس در ایران برگزار می‌شود

اولین لیگ بازی های رایانه ای با همکاری ایسوس و انجمن بازی‌های رایانه‌ای در ایران برگزار می‌شود که به قهرمانان مختلف در مجموع 110 میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

پس از مدت‌ها انتظار، نخستین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک و بازی های رایانه‌ای در کشور به طور رسمی شروع شد. این لیگ با پلتفرمی جامع در وبسایت ELIGO.ir با همکاری دو مجموعه انجمن ورزش‌های الکترونیک، بخش قطعات دفتر ایسوس و دیگر همراهان شروع به کار کرد.

جزئیات برگزاری اولین لیگ بازی های رایانه ای 

بازی های رایانه ای

انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در سال ۱۳۸۵ در وزارت ورزش و جوانان تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی تشکیل و راه اندازی شده است. این مجموعه مسوولیت برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی، لیگ و اعزام تیم‌های ملی را در کنار گسترش و توسعه این رشته نو پا به عهده دارد. از دیگر وظایف ذاتی و الزامی انجمن راه‌اندازی باشگاه‌های ورزش‌های الکترونیک در سطح کشور می‌باشد.

در طول ۱۴ سال فعالیت انجمن بازیکنان و تیم‌های ملی کشورمان مقام‌های جهانی و آسیایی را به دست آورده‌اند، که در سال جاری و در یازدهمین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک تحت پوشش فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک IESF در کشور کره جنوبی، بازیکن فوتبال الکترونیک کشورمان مدال طلای این بازی را از آن خود کرد و قهرمان جهان شد. در حال حاضر انجمن با حمایت وزارت ورزش و جوانان،  اولین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک این رشته را در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند، که دوره‌های بعدی لیگ به صورت فصلی از سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

بخش قطعات دفتر ایسوس نیز، به عنوان برند نخست گیمینگ در جهان، مکمل فعالیت‌های انجمن بوده و به عنوان یکی از اصلی‌ترین حامیان صنعت گیم در ایران، در کنار گیمرها بوده است. این برند نیز با تامین و تجهیز گیمرهای ایرانی با جدیدترین و بهترین محصولات معرفی شده در کلاس جهانی، سعی بر این داشته تا کیفیت و سطح مسابقات را مانند سایر نقاط جهان به بهترین درجه برگزار کند.

در این دوره از مسابقات لیگ 12 بازی انتخاب شده است که در مجموع مبلغ 110 میلیون تومان جایزه نقدی به قهرمانان مختلف تعلق می‌گیرد و به امید خداوند متعال در دوره بعدی لیگ، فصل بهار 1399 به 20 بازی افزایش پیدا می‌کند.

علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند از طریق سایت رسمی لیگ ELIGO.ir اطلاعات بیشتری کسب نمایند و در مسابقات لیگ شرکت نمایند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوستان کسی اطلاع داره که ایا ایسوز نمایندگی رسمی توی ایران داره یا نه