کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ

کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ سامسونگ به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد

کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ سامسونگ به خاطر رویت یک مبتلا به کرونا ویروس جدید در آن تعطیل شد. ممکن است این اتفاق روی عرضه گوشی منعطف جدید سامسونگ تاثیر بگذارد.

موارد جدیدی از ابتلا به کرونا در نقاط مختلفی از دنیا اعلام شده و این بیماری همچنان در حال گسترش است. صنایع مختلفی از جمله گردشگری و حتی فناوری اطلاعات به خاطر ویروس کرونا جدید به شدت آسیب دیده‌اند. در کنار ایران، کره جنوبی کشوری دیگری است که سازمان بهداشت جهانی درباره گسترش سریع بیماری در آن ابراز نگرانی کرده است. طی چند روز آمار مبتلایان به این بیماری در کشور مهد سامسونگ به بالای 400 نفر رسید. کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ سامسونگ از این اتفاقات بی‌نصیب نماند.

سامسونگ اعلام کرد کارخانه خود در شهر گومی را برای چند روز تعطیل خواهد کرد. این اتفاق بعد از مشخص شدن ابتلای یکی از کارکنان این کارخانه به کرونا رخ داد. از طرفی بخشی از خطوط تولید کارخانه شهر گومی به ساخت سامسونگ گلکسی زد فلیپ تعلق پیدا کرده بود.

کارخانه گومی تا سئول، پایتخت کره جنوبی، حدود 200 کیلومتر فاصله دارد. اگرچه تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند این شرکت در کارخانه‌هایش در کشور ویتنام ساخته می‌شوند، اما تولید برخی محصولات رده بالای آن به کارخانه‌های خانگی محول شده است. پیش از این نیز گوشی سامسونگ گلکسی فولد در کارخانه شهر گومی تولید می‌شد.

سامسونگ کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ را چند روز تعطیل کرد؟

تا روز پنجم اسفند ماه، این کارخانه تعطیل باقی خواهد ماند. با توجه به مشخص شدن ابتلای یکی از کارکنان کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ سامسونگ به ویروس کرونا شرکت برای جلوگیری از بیمار شدن بقیه چنین تصمیمی گرفت. احتمالا تا پیش از شروع به کار مجدد کارخانه، حداقل از سایر کارکنانی که با فرد مبتلا در یک بخش مشغول به کار بوده‌اند، تست گرفته خواهد شد. بر اساس گفته‌های یک روزنامه محلی، کارکنانی که با فرد مبتلا در ارتباط بوده‌اند، اکنون در قرنطینه قرار دارند. تا روز ششم اسفند ماه هیچ فردی حق تردد در طبق همکف کارخانه گومی، جایی که فرد مبتلا در آن مشغول به کار بود، را نخواهد داشت.

مبتلا به ویروس کرونا در کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ سامسونگ یکی از اعضای بخش وایرلس است. سامسونگ بعد از مشخص شدن ابتلای وی به کرونا ویروس جدید، کارخانه را تعطیل کرد تا فرصت پاک‌سازی سرتاسر محیط فراهم شود.

سامسونگ به کارکنان خود توصیه کرد برای رعایت احتیاط، حین بازگشت به کارخانه در روز دوشنبه پنجم اسفند ماه، از ماسک روی صورت خود استفاده کرده و حتما دستکش داشته باشند. توصیه سامسونگ به آن‌ها خودداری از سفرهای بومی و استفاده از ویدیو کنفرانس برای برگزاری جلسه‌های کاری است. گفتی است سرویس شاتلی که کارکنان را از مقر اصلی سامسونگ به کارخانه شهر گومی می‌برد متوقف شده است.

به گفته سامسونگ، از آن جایی که این تعطیلی در روزهای آخر هفته صورت گرفته است، تاثیر آن روی خطوط تولید گوشی‌های مختلف ناچیز خواهد بود. با این حال شرایط هنوز از حالت ایده‌آل فاصله دارد. سامسونگ باید به زودی گلکسی فولد را به بازار عرضه کند. در صورتی که تعطیلی کارخانه از دو الی سه روز فراتر رود، شرکت قادر نخواهد بود به تقاضای زیاد بازار برای دومین گوشی منعطف سامسونگ، که به نظر فاقد ایرادهای نسل اول است، پاسخ بدهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*