گوشی هواوی نوا 5 تی

بررسی ویدیویی گوشی هواوی نوا 5 تی ؛ زیبا و قدرتمند با قیمتی مناسب

گوشی هواوی نوا 5 تی (Huawei Nova 5T) با طراحی زیبا، سخت افزاری قدرتمند و قیمتی مناسب وارد بازار ایران شده است. در ادامه، ویدیوی بررسی کامل هواوی نوا 5T را مشاهده می‌کنید.

شرکت هواوی در ماه آگوست 2019 جدیدترین گوشی سری نوا خود یعنی هواوی نوا 5 تی (Huawei Nova 5T) را معرفی کرد و این گوشی در ماه سپتامبر 2019 در بازار جهانی عرضه شد. حالا با گذشت چند ماه، این گوشی وارد بازار ایران شده و با توجه به مشخصات خوب و طراحی زیبایی که دارد، فروش خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. هواوی نوا 5 تی را باید در رده‌ای بین میان رده‌ها و پرچمدارها به شمار آورد؛ گوشی‌ای که سخت افزاری در اندازه پرچمدارها را با قیمت مناسب حدود 4 میلیون و 700 هزار تومان به کاربران ارائه می‌کند.

بدنه شیشه‌ای، نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9.0 پای قابل ارتقا به اندروید 10، تراشه 7 نانومتری کایرین 980، شش یا هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 2.1، دوربین چهارگانه شامل لنزهای 48 مگاپیکسلی معمولی، 16 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی ادغام شده با دکمه پاور و باتری 3750 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی از مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های هواوی نوا 5T به شمار می‌روند.

حالا هواوی نوا 5 تی مهمان استودیوی گجت نیوز شده و ما این گوشی را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی هواوی نوا 5T را مشاهده کنید و با مشخصات، ویژگی‌ها، طراحی و تمامی بخش‌های این گوشی جدید آشنا شوید. به زودی هم بررسی کامل و تخصصی نوا 5 تی را در گجت نیوز مطالعه خواهید کرد.

ویدیوی بررسی گوشی هواوی نوا 5 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی خیلی خوبیه ولی متاسفانه امروز همه سایت ها افزایش قیمت داشتن و دیگ کمتر از 5 میلیون 100 پیدا نمیشه