هواوی میت 30 پرو-اندروید 10 برای سری میت 30

گوشی های سری میت 30 هواوی در حال دریافت آپدیت اندروید 10 به همراه EMUI 10

انتظار برای دارندگان گوشی های سری میت 30 هواوی تقریبا به پایان رسیده زیرا این کمپانی مشغول بررسی و عرضه اندروید 10 به‌همراه رابط کاربری EMUI 10 برای آن‌ها است.

آپدیت جدید اندروید 10 که توسط هواوی منتشر خواهد شد، ویژگی‌ها و بهبودهای متعددی را در بر دارد که 5 مدل از گوشی های هواوی از آن بهره‌مند خواهند شد. رابط کاربری محبوب EMUI 10 بر پایه اندروید 10، دارای ویژگی‌های جدید و انحصاری شرکت هواوی است که به‌همراه قابلیت های اندروید 10 عرضه می‌شود.

آپدیت EMUI 10 در حال حاضر برای مدل‌های هواوی میت 30، میت 30 (5G)، میت 30 پرو، میت 30 پرو (5G) و مدل خاص میت 30 آر اس پورشه دیزاین در حال بررسی و انتشار است. با نصب این آپدیت، بهبودهای کلی در عملکرد گوشی حاصل می‌شود و قابلیت‌های جدید هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ مثال‌های قابل‌توجه در این خصوص شامل حالت تیره جدید اندروید 10 به همراه دستیار صوتی Xiao AI و سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) است.

آپدیت EMUI 10-رابط کاربری جدید هواوی

آپدیت مذکور به همراه پچ امنیتی اندروید در ژانویه 2020 عرضه می‌شود که رفع باگ‌ها، باز شدن روان‌تر و پایدارتر برنامه‌ها، اضافه شدن GPU Turbo 4.0 و نسل دوم آرک کامپایلر (Ark Compiler) را به‌همراه خواهد داشت. آپدیت بتای EMUI 10 که برای گوشی‌‌های سری میت 30 در حال تست و عرضه است، قابلیت مولتی اسکرین را هم در خود گنجانده است.

دوره ثبت‌نام کاربران برای دریافت ورژن بتای EMUI 10 بر پایه اندروید 10، تنها از 19 فوریه تا 23 فوریه 2020 بوده و 1000 نفر از دارندگان این گوشی‌ها که درخواست‌شان را برای دریافت ورژن بتای این آپدیت ثبت کردند، آن را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است این عده از کاربران نیاز به فلش کردن یا روت کردن گوشی‌شان ندارند اما دریافت ورژن پایدار تنها پس از جمع‌بندی نهایی در مورد ورژن بتا صورت خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*