ال جی کیو 51

ال جی کیو 51 با نمایشگر 6.5 اینچی و دوربین سه‌گانه معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه جدید ال جی کیو 51 (LG Q51) در کره جنوبی با نمایشگر 6.5 اینچی و دوربین سه‌گانه معرفی شد. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا می‌شویم.

ال جی عضو جدید خانواده گوشی‌های Q خود را با نام Q51 معرفی کرد. این اولین گوشی از سری کیو است که در سال جاری میلادی معرفی می‌شود. ال جی کیو 51 دارای نمایشگر بزرگ و بریدگی قطره‌ای شکل است. عضو جدید سری گوشی‌های Q ال جی دارای باتری مناسبی است و از دوربین سه‌گانه در قسمت عقبی بهره می‌برد.

مشخصات گوشی ال جی کیو 51

ال جی کیو 51

ال جی کیو 51 مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچ فول‌ویژن با پنل IPS LCD است که در قسمت بالایی دارای بریدگی یا ناچ قطره‌ای شکل بوده و دارای وضوح اچ دی پلاس است. بریدگی نمایشگر میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دستگاه است. پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه را در خود جای داده است که از یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، یک حسگر اولترا واید 5 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی به همراه فلش LED تشکیل شده است. گوشی مقرون به صرفه جدید ال جی دارای حسگر اثر انگشت نیز می‌باشد که در قسمت پشتی قرار گرفته است. پوستر تبلیغاتی گوشی نشان می‌دهد که بخش پشتی از شیشه ساخته شده است.

ال جی کیو 51 از سیستم عامل اندروید 10 با طعم رابط کاربری اختصاصی ال‌جی استفاده می‌کند و از قابلیت LG Pay نیز برای انجام پرداخت‌ها پشتیبانی می‌کند. مغز متفکر LG Q51 را تراشه Helio P22 با پردازنده هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی تشکیل می‌دهد. 3 گیگابایت حافظه رم این تراشه را همراهی می‌کند. حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت است و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد.

گوشی LG Q51

ال جی دکمه سخت‌افزاری مخصوصی را در لبه سمت چپ دستگاه قرار داده است که می‌توانید برای دسترسی به دستیار گوگل (Google Assistant) استفاده کنید. این دستگاه به بلندگوهای استریو مجهز شده است و به لطف استفاده از سیستم صوتی DTS:X 7.1 نوید عملکرد صوتی بسیار خوبی را می‌دهد. وظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده یک باتری 4,000 میلی‌آمپری است. از ویژگی‌های دیگر می‌توانیم به بدنه با استاندارد MIL-STD-810G، درگاه USB-C و NFC اشاره کنیم. ابعاد دستگاه برابر 164.5 میلی‌متر در 77.5 میلی‌متر است و ضخامت آن برابر 8.4 میلی‌متر می‌باشد.

قیمت و زمان عرضه گوشی LG Q51

فروش گوشی ال جی کیو 51 از فردا در کره جنوبی آغاز می‌شود و قیمت دستگاه حدود 260 دلار خواهد بود. این گوشی از طریق سه اپراتور مخابراتی محبوب کره جنوبی قابل خریداری است. این گوشی در دو رنگ تیتانیومی و سفید عرضه می‌شود. ال جی هنوز عرضه این گوشی در بازارهای بین‌المللی را تأیید نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*