گوشی بلک شارک 3 پرو

بنچمارک گوشی بلک شارک 3 پرو : رکوردشکنی در آنتوتو با 620 هزار امتیاز

برند جانبی شیائومی، خود را برای معرفی گوشی بلک شارک 3 پرو (Black Shark 3 and 3 Pro 5G) آماده می‌کند. یک هفته مانده به رونمایی، این موبایل گیمینگ با عملکردی درخشان در آنتوتو ظاهر شده است.

به تازگی مدیرعامل بلک شارک، یک اسکرین‌شات را از مجموع امتیاز این گوشی در بنچمارک AnTuTu منتشر کرد. دستگاه مورد اشاره، دارای شماره مدل SHARK MBU-Ao است و پیشتر در پایگاه داده GeekBeench هم رویت شده بود. همان‌طور که می‌بینید، بلک شارک 3 پرو 5G موفق به کسب 620952 امتیاز در این پلتفرم شد که با اختلاف زیاد، بیشتر از هر رقیب دیگری است.

بنچمارک گوشی بلک شارک 3 پرو

پیش از این، رکورددار آنتوتو گوشی ویوو iQOO 3 بود که 597583 امتیاز داشت. ایسوس راگ فون 2 نیز با 507 هزار امتیاز، آن را دنبال می‌کرد. ناگفته نماند که هر سه این دستگاه‌ها، موبایل‌های گیمینگ هستند؛ ولی بلک شارک 3 و آیکو 3 از تراشه جدیدتر اسنپدراگون 865 قدرت می‌گیرند.

پرچمدارانی مانند سری گلکسی اس 20 سامسونگ و شیائومی می 10 نیز به همین چیپست کوالکام تجهیز شده‌اند؛ اما احتمالا سرعت کلاک در گوشی‌های گیمینگ بیشتر است. مراسم رونمایی از بلک شارک 3 5G و مدل پرو در روز سیزدهم اسفند (3 مارس) برگزار می‌شود؛ پس برای انتشار اطلاعات دقیق‌تر، باید کمی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*