بلیط

چگونه بلیط ارزان تهیه کنیم

برنامه سفر هوایی می‌تواند بسیار گران شود و تعطیلات پر هزینه‌ای را برای شما به همراه داشته باشد. اگر هزینه زیادی برای بلیط هواپیما بپردازید، چنین سفرهایی امکان‌پذیر نیست. مگر اینکه بدانید چطور بلیط هواپیما ارزان را جستجو کنید، چراکه پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت می‌تواند دردسر بزرگی باشد. باید بدانید نکته مهم برای خطوط هوایی این است که شما بتوانید بیشترین هزینه‌ای را که ممکن است بپردازید، بپردازید. این مسئله برخلاف آنچه مصرف کننده می‌خواهد است. در یک پرواز واحد، بیش از ده‌ها دسته‌بندی قیمت‌گذاری وجود دارد. باید بدانید در یک هواپیمای 150 صندلی، 50 قیمت مختلف وجود دارد.

به علاوه، هرکدام از این مسافران ممکن است هزینه‌های مختلفی از افزودنی‌ها نظیر هزینه اولویت شبانه روزی یا چمدان را بپردازند. نکته اصلی که باید در مورد قیمت‌های هواپیمایی بدانید، این است که مشخص کننده کرایه، زمان و جایی است که شما شروع می‌کنید ، نه جایی که شما تمام می‌کنید.

با توجه به زیاد شدن پروازها و جستجو برای بلیط هواپیما ارزان در علی بابا توسط مسافران کارشناسان صنعت مسافرتی در مورد بهترین راه‌ها برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان نظراتی دارند. در اینجا هفت نکته برای رزرو پرواز ارزان را بیان کردیم:

– پرواز را هفت هفته قبل رزرو کنید
– خرید در بهترین زمان: سه شنبه‌ها ساعت 3 بعد از ظهر
– پرواز در ارزان‌ترین روزها که سه شنبه چهارشنبه و شنبه است.
– زود پرواز کنید
– قیمت‌های هواپیمایی ارزان قیمت را به صورت جداگانه بررسی کنید
– برای اخطار قیمت رایگان و تخفیف نامه ثبت نام کنید
– با شرکت هواپیمایی رابطه برقرار کنید.

پرواز را هفت هفته قبل رزرو کنید

بلیط

براساس اطلاعات شرکت گزارش‌دهی هواپیمایی، مسافران اگر 50 روز قبل، پرواز خود را خریداری کنند، کمترین قیمت را – تقریبا 10 درصد پایین‌تر از کرایه متوسط – می‌پردازند. این داده‌ها با بررسی فروش بلیط سال 2017 از آژانس‌های مسافرتی آنلاین و شرکتی در ایالات متحده برای 500 بازار اصلی مبدا و مقصد تهیه شده است. اما این قانون هفت هفته‌ای یک استراتژی مطمئن برای به دست آوردن ارزان‌ترین کرایه نیست. چاک تکستون، مدیر عامل علوم و تحقیقات داده ARC توضیح می دهد: “این فقط یک روند است.” “خطوط هوایی تمام وقت قیمت‌های خوبی را ارائه می‌دهند. اما به طور متوسط، ما می‌بینیم که این رویکرد [50 روزه] کار می‌کند.”

بهترین زمان برای رزرو پرواز: سه شنبه‌ها ساعت 3 بعد از ظهر

اگر در اوایل صبح تخفیف‌های مورد نظر خود را پیدا نکردید، یک تجربه پرکاربرد می‌گوید بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما و خرید برای سفر (در داخل کشور) روز سه شنبه ساعت 3 بعد از ظهر است. با این حال برخی کارشناسان معتقد هستند که بهترین معاملات به طور مکرر متفاوت است، بنابراین یک روز یا زمان مشخص هفته برای خرید وجود ندارد.

ارزان‌ترین روزهای پرواز: سه شنبه، چهارشنبه و شنبه

ارزان‌ترین روزهای پرواز سه شنبه، چهارشنبه و شنبه برای سفرهای داخلی است. به گفته وب سایت‌ها، “پرواز در این روزهای هفته تقریبا ارزان‌ترین گزینه است.” برای سفر بین المللی، روزهای هفته معمولاً ارزان‌تر از آخر هفته‌ها است. جمعه و یکشنبه گرانترین روزها برای سفرهای داخلی و خارجی است.

سرمایی‌ها و گرمایی‌ها برای سفر با اتوبوس چه کنند؟

زود پرواز کن

بلیط

ارزان‌ترین پرواز به طور معمول اولین پرواز صبح است. بله، این بدان معنی است که شما باید ساعت 4 صبح از خواب برخیزید. ارزان‌ترین زمان پرواز در طول یا بعد از ناهار یا ساعت شام است. یک قانون کلی وجود دارد، که می‌گوید کسی دوست ندارد در زمان گرسنگی پرواز کند.

خطوط هوایی کم هزینه را به صورت جداگانه بررسی کنید

سایت‌های فروش بلیط لزوماً تمام کارها را برای شما انجام نمی‌دهند. برخی از شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت اجازه نمی‌دهند بلیط‌های آنها در وب سایت‌های مقایسه محبوب منتشر شود. بنابراین حتماً آنها را جداگانه بررسی کنید و تکالیف خود را انجام دهید تا بفهمید که هزینه‌های اضافی، از جمله هزینه‌های حمل یا چک کردن چمدان و چه چیزهای دیگر ممکن است هزینه بلیط شما را افزایش دهد.

برای هشدارهای رایگان ثبت نام کنید

بلیط

تقریبا هر سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما مانند علی بابا، عمده هشدارهای هواپیمایی ارائه می‌دهد که هنگام کاهش قیمت کرایه، به شما از طریق ایمیل اطلاع می‌دهند. منابع دیجیتالی، هشدار سریع در بلیط‌های ارزان را ارائه می‌دهند. اگر در یکی از این خبرنامه‌ها و هشدارها ثبت‌نام کنید، می‌توانید مسیرهای مشخصی و تاریخ سفر را مشخص کنید. مسافران نباید از آژانس‌های مسافرتی آنلاین مانند غافل شوند. آنها بعضی اوقات صندلی‌های هواپیمایی را به صورت عمده خریداری می‌کنند و هر آنچه را که بازار ظرفیتش را دارد می‌فروشند. اگر در مسیر خاصی بلیط خریداری کرده باشید، می‌تواند موجب پس انداز شود.

ایجاد یک رابطه خوب

سوال این نیست که پرواز از اینجا به آنجا چقدر است، سوال اینجاست” چه کسی می پرسد؟ ” اگر کارت اعتباری هواپیمایی را حمل می‌کنید، به طور خودکار پا به پای سایر مسافران قرار می‌گیرید. کارت‌های اعتباری متصل به خطوط هوایی در حال حاضر انواع و اقسام سرویس‌هایی را ارائه می‌دهند که قبلاً استاندارد بودند، مانند کیف‌های رایگان چک شده، سوار شدن با اولویت و انتخاب صندلی، بنابراین در صورت پرواز مکرر در یک شرکت هواپیمایی، ارزش ثبت نام دارد تا بتوانید از تخفیف‌های آن استفاده کنید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان می‌توانید از تمامی گزینه‌های بالا را انجام داده و از آن استفاده کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*