نماوا

نماوا یک سرگرمی خوب برای ماندن در خانه؛ معرفی سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا

نماوا به عنوان یک بستر و پلتفرم برای تماشای فیلم، سریال و انیمیشن با امکان پخش در هر سیستم دیجیتال و هوشمندی، یکی از بهترین راه‌های سرگرمی در این شرایط خاص ایران و جهان است. با ارائه انواع و اقسام محتواهای تصویری برای تمامی سنین و سلیقه‌ها در زمانی که سرویس اینترنت تقریبا همه گیر است و دیگر هر فردی در هر شهر و منطقه ای به اینترنت پر سرعت دسترسی دارد نماوا یک خون تازه در رگ‌های یک سرگرمی قدیمی و پرطرفدار است.

با توجه به شرایط کنونی جامعه و جهان و انتشار ویروس کورونا مردم ایران و جهان با رعایت نکات بهداشتی خواه ناخواه کمتر از خانه خارج شده و بیشتر زمان روز خود را در منزل به سر می‌برند. کودکان و نوجوانان نیز با تعطیلی مدارس بخش اعظمی از زمان خود را در خانه حضور دارند و والدین با یک چالش جدید برای سرگرمی و پر کردن این زمان خالی جدید روبرو هستند. به جز زمان مدرسه و رسیدگی به مطالب درسی دیگر تفریحات خارج از خانه تبدیل به یک ترس بزرگ شده و کسی دیگر برای اوقات فراغت فرزندان خود دست به دامان تفریحات خارج از خانه نمی‌شود.

شما در نماوا می‌توانید برای فرزندان خود به بخش نماوا کودک بروید و بدون دغدغه این سرویس را در اختیار فرزندان خود قرار دهید.

انتخاب درست فیلم و انیمیشن مناسب کودک و نوجوان

با وجود حجم بزرگی از محتویات کودکان و فیلم‌ها و انیمیشن‌های کودک و نوجوان با رده سنی‌های مختلف و محتواهای ژانرهای متفاوت در اینترنت، انتخاب یک برنامه سرگرمی خوب برای مادران و پدران بدون ترس از ترکش‌های یک انتخاب اشتباه تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. چالشی که خیلی هم عجیب و غریب نیست وقتی کودک حتی با دیدن کارتون تام و جری که حتی یک خط دیالوگ ندارد تفکرات غلطی برایش شکل می‌گیرد؛ اینکه بعد از دیدن درگیری‌های این دو کارکتر فرزند شما نسبت به اتفاقات خشن و درگیری‌های فیزیکی اطرافش مصونیت به دست می‌آورد و نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت می‌شود و این اتفاق خوبی نیست.

توجه به محتویاتی که به رشد احساسی و ذهنی هرچه بیشتر فرزند ما کمک می‌کند بپردازیم. به هر حال زمان گران‌بهای کودک ما در سال‌هایی که بیشترین گیرایی و تاثیرپذیری نباید به موضوعاتی اختصاص داده شود که حتی بی‌فایده باشد. موضوعی که شاید از دید ما پنهان بماند اما در بسیاری از کارتون‌های حتی کودکی خود ما در گذشته هم معانی و مفاهیم آموزشی بسیاری وجود داشته است.

مثلا آن دوران کارتون دیو و دلبر داشتیم؛ کارتونی که به یک فلسفه و حقیقت زیبا اشاره داشت. اینکه زیبایی واقعی و ارزشمند زیبایی درونی است، اینکه هرچقدر هم ظاهر زیبایی داشته باشیم و از درون تاریک باشیم بی فایده است و برعکس اگر ظاهر متفاوت و غیر متعارفی داشته باشیم بازهم دنیا می‌تواند با حضور ما مکان قشنگ‌تری باشد اگر بتوانیم از درون عمیق‌تر باشیم.

با مراجعه به نماوا می‌توانید با خیالی راحت فرزند خود را به مجموعه انیمیشن و کارتون‌های نماوا بسپارید.

ما بزرگترها هم فیلم خوب ببینیم

نماوا

نماوا بخش‌های بسیار جذابی هم برای بیننده‌های بالغ خود دارد. بهترین فیلم‌های سینمایی روز جهان، ارائه هفتگی سریال‌های پرطرفدار خارجی به صورت دوبله و زیرنویس اختصاصی و فیلم‌های سینمایی و سریال‌های خوب و جذاب ایرانی برای همه کاربران سرگرمی کاملی است.

به طور مثال نماوا بخشی مخصوص فیلم‌های تمامی ادوار مراسم اسکار دارد. فیلم‌هایی که شاید به نظر بینندگان حرفه‌ای‌تر و علاقه‌مند سینما از لحاظ سطح فنی و هنری با بقیه آثار سینمایی تفاوتی فاحش دارند و یک کلکسیون و آرشیو از فیلم‌های خوب در این لیست برای بینندگان موجود است. انواع و اقسام ژانرهای سینمایی در نماوا دسته‌بندی شده و هرکس بر اساس علاقه شخصی خود می‌تواند جست‌وجو کرده و به حجم نامحدودی از فیلم و سریال دسترسی داشته باشد.

هرچقدر کمتر از خانه خارج شویم به نفع خود و خانواده‌مان است. امیدواریم مثل گذشته بعد از چند روز و از بین رفتن تب و تاب اولیه یک بحران مردم ما خطر موجود را فراموش نکرده و با جدیت نکات بهداشتی را رعایت کرده و از هرگونه خروج بی‌دلیل از خانه خودداری کنیم تا سلامت خود و عزیزان خود را به خطر نیندازیم.

پیشنهاد ویژه نماوا

نماوا

نماوا نیز با احترام به کاربران و مردم عزیز ایران با ارائه یک پیشنهاد استثنایی، به مدت یک هفته اشتراک این سرویس را با قیمتی باورنکردنی به علاقه‌مندان فیلم و سریال ارایه می‌کند.

تا ۱۶ ام اسفند‌ماه ۹۸ می‌توانید با ارائه کد تخفیف Namava اشتراک ۳ ماهه نماوا را به قیمت ۱۵٬۰۰۰ تومان، فقط و فقط ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان، و برای تهیه اشتراک ۱ ماهه با ارایه کد تخفیف Namava1 به قیمت ۱۰٬۰۰۰ تومان اقدام کنید.

مشترکان فعلی نماوا نیز می‌توانند از ۵۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه ماهه نماوا با کد تخفیف Namava98 بهره‌مند شوند. به قیمت این پیشنهاد هزینه مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود. هم اکنون می‌توانید به بخش خرید اشتراک نماوا رفته و از این پیشنهاد استثنایی استفاده کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*