تعطیلی کارخانه ال جی دیسپلی

تعطیلی کارخانه ال جی دیسپلی پس از شناسایی یک فرد آلوده به کرونا ویروس

شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی، موجب توقف فعالیت‌های یکی از تولیدکنندگان عمده‌ی صفحه نمایش شد. تعطیلی کارخانه ال جی دیسپلی (LG Display) در شهر گومی، پس از ابتلای یک نفر دیگر به کووید-19 صورت گرفت.

ییماری ناشی از ویروس کرونا روی کار بسیاری از کمپانی‌ها تاثیر منفی گذاشته است و چه بسا اقتصاد جهانی را وارد یک بحران تازه بکند. کووید 19 که از چین به کشورهای دیگر گسترش یافت، زنجیره تامین و توزیع را در بسیاری از صنایع مختل کرده است؛ چیزی که می‌تواند به کمبود کالا، از بین رفتن مشاغل و تعطیلی شرکت‌ها منجر شود. حالا کارخانه ال جی دیسپلی در شهر Gumi کره‌جنوبی هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

ویروس کرونا

بنابر یک گزارش جدید، به علت ابتلای یکی از کارمندان بانکی که در همسایگی ال‌جی دیسپلی قرار دارد، تمامی فعالیت‌های این واحد تولیدی به حالت تعلیق درآمده است. البته انتظار نمی‌رود این تعطیلی به درازا بکشد و شنیده‌ها از بازگشایی کارخانه در روز سه‌شنبه هفته جاری حکایت دارند. هنوز مشخص نیست پیامد این تعطیلی موقت برای صنعت گوشی‌های هوشمند و به‌ویژه کمپانی ال جی، چه خواهد بود.

پیش‌تر سامسونگ هم ناگزیر به تعطیل کردن کارخانه خود در شهر گومی شده بود. بیماری ناشی از کروناویروس جدید، فعالیت کارخانه‌های بسیاری را در چین نیز متوقف کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*