بیماران کرونا

وزیر بهداشت انگلیس: بیماران کرونا در قرنطینه حقوق دریافت می‌کنند

وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد بیماران کرونا که برای جلوگیری از شیوع این ویروس، خود را در خانه قرنطینه کنند، در دوران مرخصی حقوق و مزایا دریافت خواهند کرد.

مت هانکوک، وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا هستند و خود را برای جلوگیری از شیوع آن در خانه قرنطینه می‌کنند، می‌بایست برایشان طرح دوران بیماری در زمان اشتغال لحاظ شود تا در این مدت از حقوق و مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوند. وزیر بهداشت انگلیس تاکید کرد بر اساس این تصمیم اگر بیماران کرونا خود را در خانه قرنطینه کنند، به آنها مزایا و حقوق پرداخت می‌شود.

جزئیات قرنطینه بیماران کرونا در انگلیس

تا به امروز بیش از 81 هزار نفر در سراسر جهان به کروناویروس مبتلا شدند و از این تعداد نیز متاسفانه بیش از 2800 نفر جان خود را از دست دادند. در همین راستا بر اساس اعلام وزیر بهداشت انگلیس آن دسته از افرادی که از مناطق شمال ایتالیا، کره جنوبی، ایران و استان هوبی چین از 30 بهمن به بعد به کشور انگلیس سفر کرده‌اند، توصیه می‌شود که اگر حتی در آنها علائم بیماری وجود ندارد، با سازمان ملی بهداشت انگلیس تماس بگیرند و طی مدت قرنطینه نیز با سایر افراد ارتباط برقرار نکنند.

همچنین وزارت بهداشت انگلیس به مسافرانی که طی دو هفته گذشته از کشورهای چین، تایلند، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور، مالزی، ژاپن و کره جنوبی به انگلیس سفر کرده‌اند نیز توصیه کرده است خود را در خانه قرنطینه کرده و با سایر افراد ارتباط نداشته باشند. وزارت بهداشت انگلیس در فرودگاه‌ها نیز در زمان ورود و خروج تمام مسافران را مورد بررسی قرار می‌دهد. جدیدترین گزارشی که از شیوع ویروس کرونا در انگلیس منتشر شده حاکی از آن است که تا به امروز 13 نفر در انگلیس به این ویروس مبتلا شدند و تمامی آنها در مراکز تخصصی بستری هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این ها همه قصه های ساخت استکبار جهانی است . در هیچ کجای دنیا حقوق نمی دهند به افراد قرنطینه . اگر میخواهید کرونا نگیرید حدیث نسا را بخوانید . باتشکر