ریلمی ایکس 50 پرو

ریلمی ایکس 50 پرو نخستین گوشی در جهان با پشتیبانی از NavIC است

مدیر عامل شعبه هند شرکت ریلمی امروز اعلام کرد که ریلمی ایکس 50 پرو (Realme X50 Pro) نخستین گوشی در جهان است که از سامانه ناوبری ماهواره‌ای NavIC در هند پشتیبانی می‌کند.

دو روز پیش، مانو کومار جین، مدیر اجرایی ارشد شیائومی و ردمی در هند، اعلام کرد که گوشی ردمی کی 30 پرو اولین گوشی هوشمند در جهان خواهد بود که از NavIC پشتیبانی می‌کند. NavIC عبارت است از سامانه ناوبری ماهواره‌ای هند.

امروز، مادهاو شث، مدیر عامل شعبه هند شرکت ریلمی، اعلام کرد که ریلمی ایکس 50 پرو در حال حاضر اولین گوشی هوشمند در جهان به شمار می‌رود که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب شعله جنگ بین این دو برند چینی برای یک بار دیگر برافروخته خواهد شد.

وی نشان داد که نه تنها نخستین گوشی، بلکه همچنین دومین گوشی هوشمند در جهان با پشتیبانی از NavIC نیز از سوی ریلمی عرضه خواهد شد و همه چیز پنجم ماه میلادی آینده رونمایی می‌شود. این تاریخ عرضه خانواده ریلمی 6 است، پس انتظار می‌رود که حداقل نسخه پرو اعضای جدید خانواده ریلمی از این سیستم جدید پشتیبانی خواهد کرد.

ریلمی ایکس تی

این اولین باری نیست که دو برند ردمی و ریلمی برای کسب عنوان «نخستین در جهان» با یکدیگر رقابت می‌کنند. اخیرا رقابت بر سر معرفی اولین گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی بین گوشی‌های ردمی نوت 8 پرو و ریلمی ایکس تی بود که منجر به اقدامات بازاریابی سؤال‌ برانگیزی از سوی این دو شرکت نیز شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*