قیمت خودرو

قیمت خودرو به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کرد

عضو اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران اعلام کرد به دلیل تاثیر ویروس کرونا بر روی بازار خودرو ایران، قیمت خودرو نسبت به هفته‌های قبل کاهش پیدا کرد.

علیرضا پور حسنی، عضو اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران اعلام کرد با توجه به این که معاملات خرید و فروش خودرو در فضاهای عمومی و پر رفت و آمد صورت می‌گیرد، به دلیل گسترش ویروس کرونا و همچنین عدم حضور مردم در اماکن عمومی با هدف جلوگیری از ابتلا به این ویروس، در بازار خودرو با کاهش معاملات مواجه بوده‌ایم. وی افزود در حال حاضر 60 درصد بازار عید از دست رفته است و در روزهای باقی مانده سال 98 اتفاق خاصی در بازار رخ نخواهد داد.

تاثیر کرونا بر کاهش قیمت خودرو

عضو اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران در ادامه اظهار کرد طی هفته گذشته افزایش نرخ ارز و همچنین رفتن به لیست سیاه FATF باعث شد تا قیمت‌ها افزایش پیدا کنند، اما به دلیل باز شدن کانال مالی و کنترل نرخ ارز اکنون قیمت‌ها روند نزولی پیدا کردند. علاوه بر این ویروس کرونا نیز به دلیل کاهش معاملات باعث شد تا کاهش قیمت‌ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد. وی تاکید کرد این روند نزولی قیمت‌ها با شرایط فعلی همچنان ادامه خواهد داشت.

آخرین قیمت برخی از خودروهای بازار ایران

طبق آخرین بررسی‌ها، قیمت پراید در بازار 66 میلیون تومان، قیمت پراید 111 حدود 69 میلیون تومان، قیمت تیبا 78 میلیون تومان، قیمت پژو 206 تیپ 2 حدود 109 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 حدود 124 میلیون تومان، قیمت پژو پارس حدود 123 میلیون تومان، قیمت جک اس 5 حدود 380 میلیون تومان و قیمت جک اس 3 در بازار حدود 265 میلیون تومان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ماشین (خارجی / داخلی) با ریال امروز بایستی حداکثر تک رقمی باشد
    از پراید 1 ملیون تا پرادو 9 ملیون ریال

  2. آخه مسخره نیست کجای خودروهای ما بین المللیه که با تحولات بین المللی تکون صعودی میخوره…..