حالت تیره واتس اپ

حالت تیره واتس اپ در اندروید و آی او اس فعال شد

سرانجام حالت تیره واتس اپ (WhatsApp) در نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی این اپلیکیشن فعال شد. البته این تم با هرآنچه در دیگر اپلیکیشن‌ها دیده‌ایم متفاوت است.

حالت تیره واتس اپ سرانجام در نسخه‌های اندروید و آی او اس این اپلیکیشن فعال شد. کمپانی واتس اپ روز گذشته اعلام کرد که «عمده‌ترین ویژگی درخواست شده از سوی کاربران در سراسر جهان» طی چند روز آینده در تمام دیوایس‌های اندرویدی و آی او اسی در دسترس خواهد بود.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، این حالت تیره‌ی جدید بدان معناست که فشار وارده به چشم در محیط‌های تاریک کاهش پیدا خواهد کرد. تم تیره که توسط واتس اپ ساخته شده مشکی واقعی نیست، اما یک پس زمینه‌ی خاکستری تیره‌ی بدون رنگ سفید است که روشنایی صفحه را کاهش می‌دهد و کنتراست و توانایی خواندن را در افزایش می‌دهد.

اگر صاحب یک گوشی اندرویدی با نسخه‌ی 9 هستید، شما می‌توانید پس از به‌روزرسانی واتس اپ با رفتن به بخش تنظیمات، سپس مسیر Chats > Theme، حالت Dark را انتخاب کنید. کسانی که صاحب گوشی‌هایی با اندروید 10 هستند نیز برای فعال کردن در عوض باید به صفحه‌ی تنظیمات گوشی خود بروند.

همین قضیه برای صاحبان آیفون‌ها نیز صدق می‌کند و باید برای فعال‌سازی حالت تیره به تنظیمات گوشی خود بروند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، Dark Mode طی چند روز آینده روی آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن واتس اپ در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*