گیم پد بلک شارک

گیم پد بلک شارک 3 و هدست مخصوص بازی بلک شارک معرفی شدند

در کنار معرفی نسل جدید گوشی‌های گیمینگ، بلک شارک از چند وسیله جانبی جدید نیز رونمایی کرد. از جمله این محصولات جدید بلک شارک می‌توانیم به گیم پد بلک شارک 3 و هدست مخصوص بازی بلک شارک اشاره کنیم.

علاوه بر معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو که دستگاه‌های سوپراستار رویداد معرفی محصولات جدید این برند بودند، بلک شارک چند وسیله جانبی جدید را نیز برای گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود معرفی کرد. از جمله این لوازم جانبی جدید مخصوص بازی، نسل سوم گیم پد بلک شارک، هدست گیمینگ بلوتوثی و ماژول خنک‌کننده جدید بلک شارک است. این ماژول خنک‌کننده مشابه همان فن خنک‌کننده خارجی شیائومی برای گوشی‌های هوشمند است که در اواسط ماه فوریه وارد بازار شد، اما این بار با رنگ مشکی و ظاهری زیباتر و شیک‌‌تر.

گیم پد بلک شارک 3

گیم پد بلک شارک 3 نسل سوم این گیم پد پس از گیم پد بلک شارک 1 و 2 است که همراه با نسل اول و دوم گوشی‌های بلک شارک وارد بازار شدند. طراحی دسته چپ گیم پد بلک شارک 3 تقریبا همان طراحی نسل قبلی را دارد. طراحی ارتقا یافته است تا بتواند احساس بهتری به کاربر منتقل کند و همچنین ارگونومی بهتری دارد. ترتیب قرارگیری دکمه‌های گیم پد مثل مدل قبلی است. یعنی اینکه شاهد یک جوی استیک در بالا به همراه گیم کنترل بساوایی 6 محوره هستیم. همچنین چهار دکمه جهت‌نما وجود دارد که قابل جابجایی هستند. به علاوه، یک دکمه عملکرد (function) نیز در قسمت پایینی وجود دارد که برای فعال کردن بلوتوث مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک چراغ نشانگر نیز بر روی دکمه وجود دارد که وضعیت فعال بودن بلوتوث را نشان می‌دهد.

هدست بلوتوثی مخصوص بازی بلک شارک اولین هدست بی‌سیم ارائه‌شده از سوی بلک شارک است. این هدست دارای عمر باتری خوبی است و با یک بار شارژ قادر است تا 14 ساعت برایتان موسیقی پخش کند. هدست گیمینگ بلک شارک همچنین مزین به چراغ رنگی RGB است که هنگام استفاده از آن فعال می‌شود. به علاوه، این هدست مخصوص بازی از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند.

هدست گیمینگ بلک شارک

شاید Frozen Back Clip Pro جالب‌ترین وسیله جانبی باشد که از سوی بلک شارک در این رویداد معرفی شد. این دستگاه از چیپ خنک‌کننده نیمه هادی به همراه طراحی بدنه زرهی استفاده می‌کند که با افکت‌ نوری RGB نیز تزئین شده است تا زیبایی آن دو چندان شود. این فن خنک‌کننده کوچک از دستگاه‌های اندرویدی و محصولات اپل پشتیبانی می‌کند و همچنین مجهز به ریموت کنترل بلوتوث‌دار است و سرعت آن نیز در چند سطح قابل تنظیم می‌باشد.

ماژول خنک کننده شیائومی بلک شارک

توان خنک‌کنندگی Frozen Back Clip Pro به 9 وات می‌رسد و پهنه اتلاف حرارت برابر 11,000 میلی‌متر مربع است. بلک شارک ادعا می‌کند که می‌تواند در مدت زمان 1 دقیقه دمای یک دستگاه داغ را تا 14 درجه سانتی‌گراد پایین بیاورد. به علاوه، بلک شارک کارکرد این خنک‌کننده را به نمایش گذاشت که دمای سطح را پس از 10 دقیقه به 13.9 درجه سانتی‌گراد کاهش داد.

در مورد قیمت‌ها باید بگوییم که برای خرید فن خنک‌کننده جدید بلک شارک باید مبلغ 25 دلار را بپردازید. این در حالی است که گیم پد بلک شارک 3 دارای قیمتی معادل 28 دلار است. بلک شارک هنوز قیمت هدست بلوتوثی مخصوص بازی خود را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از نظر ظاهری گیم پد بلک شارک بگونه ای دچار تغییر شده که کار کردن با آن آسانتر شده و همچنین به دلیل طراحی جمع و جور این محصول به اسانی می توان آن را حمل کرد.