مانیتورهای سری T55 سامسونگ

مانیتورهای سری T55 سامسونگ با طراحی منحنی و فناوری AMD FreeSync معرفی شدند

مانیتورهای سری T55 سامسونگ با نمایشگری خمیده و در سه اندازه‌ی 24، 27 و 32 اینچی معرفی شدند. سری تی 55، نخستین مانیتورهای منحنی تجاری غول کره‌ای هستند.

درحالی که سامسونگ پیشتر نیز مانیتورهای منحنی مختلفی را عرضه کرده بود، اما آن‌ها مختص گیمرها بودند و درواقع مانیتورهای منحنی تجاری جایی در سبد محصولات این شرکت کره‌ای ندارد. اما امروز این وضعیت با معرفی مانیتورهای سری T55 سامسونگ تغییر می‌کند. این مانیتورهای خمیده برای استفاده در دفاتر کاری، منازل و به طور محیط محیط‌های کاری طراحی شده است.

مانیتورهای سری T55 سامسونگ

این خانواده که شامل سه مانیتور است، همگی از خمیدگی 1000R برخوردارند. سازنده ادعا می‌کند که این میزان خمیدگی نزدیک به زاویه‌ی دید انسان است. این سه مانیتور به نام‌های C24T55، C27T55 و C32T55 دارای نرخ رفرش 75 هرتزی با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync هستند و از سوی شرکت TÜV Rhineland تأییدیه‌ی راحتی چشم در استفاده را گرفته‌اند.

C24T55 مقرون به صرفه‌ترین مانیتور این خانواده است که به یک پنل 24 اینچی منحنی VA با وضوح Full HD، نرخ پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه‌ای، روشنایی 250cd/m و نسبت کنتراست 3000:1 تجهیز شده است. وقتی به ویژگی‌های ارتباطی آن نگاه می‌کنیم، همه‌ی این مدل‌ها دارای درگاه DisplayPort، درگاه HDMI، ورودی و خروجی صوتی هستند. همچنین همگی پوشش 119 درصدی از فضای رنگی sRGB، پوشش 88 درصدی از Adobe RGB و 88 درصدی از DCI-P3 را ارائه می‌کنند.

C27T55 به یک پنل 27 اینچی منحنی VA با وضوح Full HD مجهز است، در حالی که مدل بزرگ‌تر C32T55 از یک پنل 32 اینچی منحنی VA با وضوحی مشابه بهره می‌برد. این دو مانیتور نیز مشخصاتی شبیه به مدل 24 اینچی را ارائه می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آن‌ها نیز می‌توان به پشتیبانی از فناوری VESA Adaptive-Sync و اسپیکرهای 5 وات روی کاور پلاستیکی پشتی اشاره کرد.

سامسونگ هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق هیچ یک از این سه مانیتور منحنی تجاری خود را اعلام نکرده است، اما قطعاً به زودی جزئیات بیشتری به دست ما خواهد رسید که با شما به اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*