استیو وازنیاک

بنیان‌گذار اپل و همسرش کرونا را به آمریکا آورده‌اند؟!

در حالی که کووید 19 (بیماری ناشی از کروناویروس جدید) در آمریکا چندین قربانی گرفته است؛ استیو وازنیاک، بنیان‌گذار اپل احتمال می‌دهد که شاید او و همسرش ویروس کرونا را به این کشور آورده باشند.

به تازگی وازنیاک با انتشار یک توییت، فاش کرد که همسرش Janet از تاریخ 4 ژانویه (14 دی) دچار سرفه شدید شده بود و به همین دلیل، آن‌ها به یک مرکز درمانی در سانتاکلارا مراجعه کرده‌اند. او همچنین در یک توییت دیگر، از مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا (CDC) انتقاد کرد که چرا هنگام ورودشان به آمریکا، از آن‌ها تست ابتلا به کووید 19 نگرفته است. این زوج در اوایل ژانویه، از هنگ‌کنگ به کشور بازگشتند.

وازنیاک در پاسخ به شخص دیگری که با وجود داشتن علایم بیماری، موفق به تست دادن نشده بود نوشت:

من هم تمام علایم را داشتم و تازه از هنگ کنگ برگشته بودم؛ اما هیچ تستی از من نگرفتند.

البته در ادامه‌ی این ماجرا و به گزارش USAToday مشخص شد که جنت وازنیاک، کرونا نداشته و دچار عفونت سینوس شده است.

با وجود نگرانی استیو وازنیاک، همسر او به کووید 19 مبتلا نشده بود

اما ویروس کرونا روی شرکتی که وازنیاک و استیو جابز بنا نهاده‌اند نیز تاثیر منفی گذاشته؛ هرچند که تیم کوک، مدیرعامل اپل از بهبود شرایط در چین سخن گفته است. ظاهرا خطوط تولید در کارخانجات فاکس‌کان که بخش اعظم گوشی‌های آیفون را می‌سازد، در حال راه‌اندازی دوباره هستند. همچنین از 42 فروشگاه اپل در چین، 12 تای آن‌ها بازگشایی شده‌اند؛ البته ساعت کارشان از 12 ساعت به 8 ساعت کاهش یافته است.

با وجود این، باید دید آیا اپل می‌تواند به تقاضای بالای بازار برای آیفون 9 پاسخ دهد یا خیر؛ محصولی که انتظار می‌رود تا پیش از پایان ماه مارس، معرفی شود. در همین خصوص، مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس محصولات اپل می‌گوید تولید آیفون تا پیش از ربع دوم سال جاری، پرشتاب نخواهد بود.

شیوع ویروس کرونا موجب بازنگری اپل در پیش‌بینی درآمد خود نیز شده است. پیش‌تر کوپرتینونشین‌ها صحبت از درآمد 63 الی 67 میلیارد دلاری در سه ماهه جاری می‌کردند؛ حالا اما برای سه ماهه دوم سال، انتظار درآمدی کمتر از 63 میلیارد دلار را دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الموت لأمریکا DOWN WITH usa مرگ بر امریکا

    تلاش مذبوحانۀ دلقک برای فرار از اتهام روزافزون رژیم تروریست امریکا