گلکسی ای 31 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی ای 31 سامسونگ با بنچمارک‌ها فاش شد

برخی از مشخصات فنی گوشی گلکسی ای 31 سامسونگ (Samsung Galaxy A31) به لطف حضور این دیوایس در سایت بنچمارک گیری GeekBench فاش شد.

گوشی گلکسی ای 31 سامسونگ که از نوامبر گذشته نام آن را شنیده‌ایم، به تازگی موفق به گذر از سایت بنچمارک‌گیری GeekBench شده است که به واسطه‌ی همان ما از برخی مشخصات فنی کلیدی این گوشی مطلع شده‌ایم.

گلکسی A31 با شماره مدل SM-A315F امتیاز 349 و 1291 را در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای سایت گیک‌بنچ به نام خودش ثبت کرده است. در قلب تپنده‌ی آن، چیپست MediaTek MT6768V/CA حضور دارد که نام تجاری‌اش Helip P65 است. در رأس بخش نرم افزاری این دیوایس اندروید 10 حضور دارد و 4 گیگابایت نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اما بی‌شک این تنها مدلی نخواهد بود که از ای 31 عرضه می‌شود.

گلکسی ای 31 سامسونگ

گیک‌بنچ به دیگر جزئیات فنی این گوشی اشاره‌ای نداشته است، اما گزارش‌های پیشین به حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی، باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه‌ای با حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی و حسکر 5 مگاپیکسلی ماکرو اشاره دارند. بی‌شک طی هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از نسل جدید گوشی گلکسی ای 30 به دست ما خواهد رسید که آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*