جزئیات فنی گوشی ویوو نکس 3 اس 5G

بار دیگر جزئیات فنی گوشی ویوو نکس 3 اس 5G فاش شد

مجدداً جزئیات فنی گوشی ویوو نکس 3 اس 5G فاش شد. Vivo NEX 3s 5G پرچمدار آینده‌ی شرکت ویوو است که از سخت افزار بالارده پشتیبانی می‌کند.

روز گذشته کمپانی ویوو بدون آنکه هرگونه جزئیات فنی را فاش کند، اعلام کرد که دهم مارس (20 اسفند) از گوشی ویوو نکس 3 اس 5G پرده برداری خواهد کرد. اواخر ماه فوریه بود که این گوشی در سایت امتیازگیری Geekbench حضور پیدا کرد. اما امروز نیز شاهد حضور این دیوایس با کدنام V1950A در کنسول گوگل پلی بودیم که به برخی دیگر از جزئیات فنی آن اشاره می‌کنند.

پرچمدار آینده‌ی ویوو از 8 گیگابایت رم، نمایشگری با وضوح +Full HD،‌ تراکم پیکسلی 440ppi و سیستم عامل اندروید 10 بهره‌مند خواهد بود. با نگاهی به تصویر زیر، درمیابیم که این دیوایس فاقد نمایشگری با هرگونه حفره یا بریدگی است؛ بنابراین احتمال دارد دوربین سلفی با یک مکانیزم پاپ آپ از بالای صفحه به بیرون بیاید.

جزئیات فنی گوشی ویوو نکس 3 اس 5G

به گزارش سایت تنا، گوشی Vivo NEX 3s 5G از سه دوربین (64 + 13 + 13 مگاپیکسلی)، حداکثر تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک باتری 4,250 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود. همانطور که از نامش پیداست، این دیوایس نیز قادر به پشتیبانی از فناوری 5G به لطف حضور چیپست اسنپدراگون 865 در زیر قابش است.

ما هنوز مطمئن نیستیم این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری FunTouchOS 10 همراه باشد، با توجه به قرنطینه‌ی کارخانه‌های چینی از ترس شیوع کرونا، اخبار کمتری از محصولات تولیدی در این کشور به بیرون درز می‌کند.