مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band)

مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band) با عمر باتری 10 روزه معرفی شد

مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band) رسماً معرفی شد. این دستبند هوشمند می‌تواند در کنار قابلیت‌های بی‌شمار، عمر باتری 10 روزه داشته باشد.

ریلمی با رونمایی از نخستین مچ بند هوشمند خود، به صورت جدی‌تری وارد تجار لوازم جانبی موبایل شد. این دیوایس که ریلمی بند نام دارد، به یک نمایشگر 0.96 اینچی رنگی با وضوح 80×160 پیکسل تجهیز شده است. این نمایشگر به اندازه‌ای کافی است که بتواند 64 حرف را به نمایش بگذارد و نوتیفیکیشن‌هایتان را برایتان نمایش دهد. شما در صورت نیاز می‌توانید توسط یک دکمه‌ی لمسی نیز صفحات را تغییر دهید. این دکمه به مراتب بهتر از آن است که مجبور باشید انگشتتان را روی نمایشگر مچ بند برده و بخش بزرگی از صفحه از دید شما خارج شود.

مچ بند سلامت ریلمی بند

اپلیکیشن LinkSmart می‌تواند متن‌های دریافتی از فیس بوک، مسنجر، واتس اپ، اینستاگرام، توییتر، تیک توک و نوتیفیکیشن‌های پیام کوتاه را همراه با آیکون اپلیکیشن ارسالی به نمایش بگذارد. شما می‌توانید از این اپلیکیشن برای انتخاب یکی از 5 فیس واچ نیز استفاده کنید (که در به‌روزرسانی‌های آینده ممکن می‌شود).

مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band)

نمایشگر این گوشی دارای یک شیشه‌ی محافظت شده‌ی مسطح است که به واحد پردازشی سنسور در مچ‌ بند متصل شده است. متریال به کار رفته برای ساخت آن در برابر سایش و پارگی هنگام استفاده‌ی طولانی مدت مقاوم هستند، به علاوه این دیوایس تا عمق 1.5 متری آب در برابر نفوذ آب مقاوم است. اما این بدان معنا نیست که هنگام شنا کردن نیز بخواهید آن را به دست کنید.

مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band)

شما می‌توانید یکی از بندها را باز کرده و یک درگاه USB-A را در اختیار بگیرید. این به شما اجازه می‌دهد مچ بند خود را بتوانید به هر دیوایس دیگری که دارای درگاه قدیمی USB است، وصل کنید (نیازی به کابل یا آداپتورهای خاص نیست).  با در نظر گرفتن اینکه ریلمی برای مچ بند خود یک درگاه شارژ اختصاصی را در نظر گرفته است، وجود این درگاه جداگانه،‌ جذاب به نظر می‌رسد.

مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band)

ریلمی بند از یک باتری 90 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که می‌تواند همراه با فعال بودن ردیاب ضربان قلب، تا 10 روز روشن بماند. آن همچنین در عرض 1 ساعت و 47 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد. با این حال اگر دائم بخواهد این ردیاب فعال باشد، قطعاً روی شارژ دیوایس تأثیرگذار خواهد بود. شما همچنین می‌توانید از Realme Band برای نظارت بر خواب خود یا به عنوان یک گام شمار نیز استفاده کنید. این مچ بند به شما گوش زد می‌کند که آب بنوشید تا بدن شما مرطوب بماند و اگر مدت زیادی بی‌حرکت مانده باشید، شما را دعوت به کمی تحرک می‌کند.

شما می‌توانید بین 9 حالت ورزشی مختلف یکی را برگزینید. آن‌ها شامل کریکت، یوگا، پیاده‌روی، سنگ‌نوردی، دو، دوچرخه سواری، تناسب اندام و غیره می‌شوند. آمار دقیقی در مورد فعالیت‌های شما توسط یک اپلیکیشن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band)

مچ بند سلامت ریلمی در سه رنگ مشکی، سبز و زرد عرضه خواهد شد. عرض بندهای آن 16 میلی‌متر بوده و به راحتی قابل تعویض توسط کاربر هستند. قیمت آن نیز 20 دلار اعلام شده است.

مچ بند سلامت ریلمی بند (Realme Band)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*