حالت تیره مخفی در نسخه تحت وب واتس اپ

آموزش فعالسازی یک حالت تیره مخفی در نسخه تحت وب واتس اپ

خبر خوب برای کاربران نسخه تحت وب واتس اپ (WhatsApp) اینکه می‌توانند به لطف یک افزونه‌‌ی کروم حالت تیره را در این نسخه نیز فعال کنند.

واتس اپ یکی از مورد استفاده‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است و با میلیون‌ها کاربر فعال ماهانه، می‌تواند برای هر اپلیکیشنی رقابت را سخت کند. این شرکت کماکان در حال ارتقاء اپلیکیشن خودش با ویژگی‌های جدید در فواصلی معین است. واتس اپ هم اکنون نیز قابلیت‌های جدید خوبی را دریافت کرده که به طور کلی تجربه‌ی استفاده‌ی کاربر را بهبود می‌بخشند.

توسعه دهندگان مدام در حال کار هستند تا یکی از مورد بحث‌ترین قابلیت‌ها را ارائه دهند، ما در مورد حالت تیره (Dark Mode) صحبت می‌کنیم. این روزها ارائه‌ی چنین قابلیتی در هر شبکه‌ی اجتماعی مهمی به یک ضرورت تبدیل شده است. پس از ارائه‌ی حالت تیره توسط واتس اپ در دو نسخه‌ی اندروید و آی او اس این اپلیکیشن، اکنون کاربران گوشی‌‌ها می‌توانند آن را فعال کنند. پس تکلیف کاربران کامپیوترها چه می‌شود؟ خبر خوب اینکه ما به تازکی یک حالت تیره مخفی را در نسخه تحت وب واتس اپ کشف کرده‌ایم که می‌تواند کاربردی باشد.

روند فعالسازی این قابلیت پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن به آخرین نسخه‌ی آزمایشی در گوشی شما، بسیار ساده است. می‌توانید در چند گام ساده حالت تیره را در واتس اپ تحت وب نیز تجربه کنید.

نیازمندی‌ها

  • به‌روزرسانی مرورگرها – گوگل کروم یا فایرفاکس
  • به‌روزرسانی اپلیکیشن واتس اپ در گوشی هوشمند شما به آخرین نسخه

فعالسازی حالت تیره در نسخه تحت وب واتس اپ

  1. افزونه‌ی Stylus را برای مرورگر کروم خود دانلود کرده و نصب کنید.
  2. حالا وارد آدرس web.whatsapp.com شوید و بارکد را از طریق اپلیکیشن واتس اپ روی گوشی خود اسکن کنید.
  3. شما می‌بینید که تم تیره به صورت خودکار روی مرورگر شما فعال می‌شود.
  4. کاربران می‌توانند با رفتن به تنظیمات این افزونه، رنگبندی مد نظر خودشان را اعمال کنند.

افزونه‌ی Stylus علاوه بر حالت تیره، به شما اجازه می‌دهد رنگبندی اپلیکیشن را تغییر دهید. علاوه بر این کاربر می‌تواند با کلیک روی “Turn off all styles” تمام استایل‌های اعمال شده را غیرفعال کند.

برای فعال کردن حالت تیره در اپلیکیشن موبایلی واتس اپ نیز وارد بخش تنظیمات آن شده، سپس به بخش Chats رفته و Dark Mode را به حالت فعال درآورید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*