جنسیس جی 80

سدان لوکس جنسیس جی 80 مدل 2021 معرفی شد

جنسیس جی 80 (Genesis G80) مدل 2021 به عنوان سدان لوکس جدید این خودروساز کره‌ای معرفی شد. اگر شک و شبهه‌ای درباره محصولات این خودروساز داشتید، جنسیس جی 80 اینجاست تا به شما بفهماند که در اشتباه به سر می‌بردید.

شرکت هیوندای تصمیم داشت از سدان جدید خود در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کند. علی‌رغم شیوع شدید ویروس کرونا و لغو شدن نمایشگاه ژنو، این خودروساز کره‌ای از تصمیم خود عقب ننشست و از سدان اندازه متوسط و لوکس جدید خود رونمایی کرد. سدان جدید جنسیس از همان مؤلفه‌های طراحی چشمگیری بهره برده است که قبلا در سدان G90 و شاسی بلند GV80 دیده‌ایم. در قسمت جلویی شاهد شبکه مشبک بزرگ خودرو به همراه چراغ‌های چشم‌نواز LED هستیم. جنسیس جی 80 در یک کلام مانند نسل قبلی خود فراموش شدنی نیست!

جنسیس جی 80

جنسیس این زبان طراحی را «وقار قهرمانانه» (Athletic Elegance) می‌نامد و در این مورد خاص به معنای محدود نکردن منحنی‌ها یا چاک‌های موجود در طراحی بدنه بیرونی خودرو است. همانطور که گفته شد، در قسمت جلویی خودرو شبکه مشبک با لوگوی جنسیس به چشم می‌خورد و شاهد همان طراحی دو خطی مشابه موجود در برخی محصولات دیگر این خودروساز هستیم.

این خطوط تا کناره‌های خودرو ادامه داشته و تا چراغ‌های جلو و عقب کشیده شده است. چراغ‌های نشانگر موجود در نزدیکی قوس چرخ‌های جلو به نوعی طراحی چراغ‌های جلویی را ادامه می‌دهند و با چراغ‌های عقبی کامل می‌شود. جنسیس جی 80 سمبل طراحی جسورانه و ناب از سوی جنسیس تا به امروز است و چرخ‌های 20 اینچی نیز در تضاد با این قضیه قرار ندارند. بر خلاف مدل جدید جی 90 که متمرکز بر نونوار کردن سبک و استایل نسل قبلی بود، مدل 2021 سدان G80 خودرویی کاملا جدید است.

هیوندای جنسیس G80

در کابین داخلی، جنسیس دیگر مثل گذشته به دنبال پرداختن به جزئیات غیر ضروری نبوده است. ستون‌های A باریک‌تر شده و آینه عقب نیز کوچک‌تر شده تا محدوده دید راننده به حداکثر برسد. داشبورد G80 2021 کشیده و دارای انحنا و قوس‌های ظریفی است و در مرکز با کنترل‌های HVAC به سمت پایین خمیدگی دارد.

یک نمایشگر اینفوتینمنت بزرگ 14.5 اینچی به صورت افقی در کابین داخلی جنسیس جی 80 تعبیه شده است. دکمه‌های کنترلی به همراه سلکتور چرخان و کنترولر D-pad برای انجام عملکردهای اینفوتینمنت که در مدل GV80 شاهدش بودیم، در کنسول وسط جای گرفته‌اند. دکمه‌های فیزیکی برای کنترل وضعیت آب و هوا، حالت‌های رانندگی و همچنین دکمه‌های فرمان برای استفاده از آپشن‌های کمک راننده به این معناست که لازم نیست همه چیز از طریق سیستم اینفوتینمنت قابل دسترسی باشد.

جنسیس جی 80 مدل 2021

جنسیس در حال حاضر جزئیات مربوط به این سیستم‌ها را منتشر نکرده است. همچنین اطلاعاتی در رابطه با پیشرانه‌های جی 80 جدید نیز در دسترس نیست. ماه آینده باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این سدان لوکس جنسیس باشیم. البته جنسیس جی 80 مدل 2021 از ماه مارس 2020 وارد بازار داخلی کره خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*