تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima

تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima با یک تریلر جدید مشخص شد

به آخرین روزهای پلی استیشن 4 نزدیک می‌شویم و حالا سونی با انتشار یک تریلر داستانی کوتاه تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima را مشخص کرده است تا بدانیم چه زمانی می‌توانیم به سرزمین سامورایی‌ها سفر کنیم و تکلیف آخرین انحصاری مهم PlayStation 4 نیز مشخص شود.

بالاخره انتظارات به پایان رسید و سونی با یک تریلر داستانی کوتاه تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima را اعلام کرد و بر این اساس، در 6 تیر 1399 (26 ژوئن 2020) می‌توانیم به تجربه این ساخته استودیو استودیو ساکر پانچ بنشینیم.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بازی گوست آو سوشیما در 4 نسخه عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد همانند تمام بازی‌ها 60 دلار قیمت دارد، اما نسخه‌های دیجیتالی و مخصوص 70 دلار قیمت خواهند داشت که تم‌های رایگان، کتاب دیجیتالی مخصوص و آیتم‌های خاصی در بازی را در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد. ساکر پانچ یک نسخه کلکسیونی (Collector’s Edition) نیز تدارک دیده است که 170 دلار قیمت خواهد داشت و با خرید آن یک ماسک فلزی سامورایی زیبا (قابل پوشیدن نیست و تنها جنبه تزئینی دارد)، چند پرچم پارچه‌ای با طرح نشان‌های بازی، نقشه بازی و تمام آیتم‌های نسخه‌های دیجیتالی و مخصوص در قالب بسته‌ای زیبا در اختیارتان قرار می‌گیرد.

Ghost of Tsushima یک اثر شمشیرزنی اکشن است که به نظر رگه‌هایی از نقش‌آفرینی به خوبی در آن جای داده شده است و شما می‌توانید در پاره‌ای از مواقع بدون اینکه با دشمنانتان درگیر شوید، به آرامی و با مخفی کاری از کنارشان بگذرید و هدف نهایی خود دست پیدا کنید، اما همواره گزینه درگیری مستقیم و خونین پیش پای شماست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*