کارخانه تولید تراشه سامسونگ

کارخانه تولید تراشه سامسونگ آتش گرفت

آتش سوزی کارخانه تولید تراشه سامسونگ خبرساز شد. این در حالی است که روز گذشته، سامسونگ به خاطر شیوع کرونا مهمترین کارخانه تولید گوشی‌های هوشمندش در شهر گومی کره را کاملا متوقف کرد.

کارخانه تولید تراشه سامسونگ در کشور کره جنوبی، روز یکشنبه هجدهم اسفند ماه طعمه حریق شد. آتش در نهایت روز دوشنبه مهار شد. آتش گریبان یکی از بزرگترین کارخانه‌های غول کره‌ای را در ساعت 11:18 شب گرفت. خط تولید انواع تراشه‌های این شرکت در همین کارخانه واقع در جنوب شهر سئول قرار دارد. مهار آتش حدود دو ساعت و نیم زمان برد. بر اساس اعلام سامسونگ، این حادثه هیچ تلفاتی نداشت.

سامسونگ همچنین مدعی شد آتش‌ سوری هیچ مشکلی در روند کار کارخانه ایجاد نکرده و خطوط تولید در آن متوقف نشده‌اند. حادثه در قسمت تصفیه‌خانه کارخانه تولید تراشه سامسونگ رخ داد، قسمتی که فاصله زیادی با خطوط تولید دارد. شرکت تا زمان مشخص شدن علت اصلی آتش سوزی، همکاری با آتش نشانان را ادامه خواهد داد.

این حادثه درست در بحبوحه شیوع شدید ویروس کرونا جدید در کشور کره جنوبی به وقوع پیوست. بعد از چین، کره جنوبی تا امروز بیشترین میزان ابتلا به کووید 19 را گزارش کرده است. از طرفی روز گذشته، به خاطر گزارش ابتلای شش نفر از کارکنان کارخانه سامسونگ در شهر گومی، این شرکت کارخانه نام برده با بیش از 10 هزار نیروی کار را تعطیل کرد.

کارخانه شهر گومی محل ساخت بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ بوده و از ماه‌ها قبل، همه خطوط تولید آن به ساخت چهار گوشی سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس، گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی زد فلیپ اختصاصی پیدا کرده است. بعد از تعطیلی کارخانه شهر گومی، تولید چهار گوشی رده بالای یاد شده به کارخانه‌های سامسونگ در کشور ویتنام سپرده شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*