تیم کوک کارمندان اپل کرونا دورکاری

تیم کوک کارمندان اپل را از ترس کرونا به دورکاری دعوت می‌کند

تیم کوک از کارمندان اپل درخواست کرده است که اگر شغل آن‌ها اجازه‌ی این را می‌دهد، در منزل مانده و دورکاری کنند و حقوق کامل خود را دریافت کنند.

به گزارش بلومبرگ، تیم کوک، مدیرعامل اپل کروناویروس را یک رویداد بی‌سابقه توصیف کرده است و کارمندان اپل در چندین دفاتر جهانی این شرکت را تشویق به دورکاری کرده است: «لطفاً اگر شغل شما اجازه می‌دهد، در خانه بمانید و دورکاری کنید».

کوک پیغامی را برای کارمندان خودش ارسال کرده است که کار از منزل را برای کارکنان مستقر در دفاتر کالیفرنیا و سیاتل گسترش می‌دهد. وی در این یادداشت گفته است که این شرکت «تلاش بزرگی را برای کاهش ظرفیت نیروی انسانی» انجام خواهد داد و سیاست دورکاری را برای دفاتری که در نواحی حاوی بیشترین تراکم آلودگی به کروناویروس هستند اعمال خواهد شد.

تیم کوک: کارمندان اپل در خانه کار کنند و حقوق بگیرند

بلومبرگ گزارش می‌دهد، علاوه بر سیاتل، این فهرست شامل دفاتر شرکت اپل در سانتا کلارا و الک گروو در کالیفرنیا و همچنین دفاتر آن‌ها در فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره‌ی جنوبی، سوئیس و انگلیس نیز می‌شود. این یادداشت بیان می‌کند که کارمندان ساعتی در دفاتر اپل در سراسر جهان، علیرغم دورکاری همچنان حقوق اصلی و معمول خود را مطابق گذشته دریافت خواهند کرد.

ماه گذشته‌ی میلادی، اپل به طور موقف همه‌ی فروشگاه‌های خرده فروشی خود در چین را از ترس شیوع هرچه بیشتر کروناویروس تعطیل کرد و سفر کارکنان خود به مناطقی که بیشترین آسیب‌پذیری را داشتند از جمله چین، ایتالیا و کره‌ی جنوبی محدود کرد.

کماپنی اپل در یادداشتی در 17 فوریه به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرده بود که با توجه به تأثیر گرفتن از کروناویروس، آن‌ها انتظار درآمد خوبی را برای سه ماهه‌ی دوم سال نداشته باشند. غول کوپرتینویی همچنین هشدار داد که «عرضه‌ی جهانی آیفون‌ها به طور موقتی محدود خواهد شد».

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*