سهمیه بنزین نوروزی

ویروس کرونا واریز سهمیه بنزین نوروزی را به تعویق انداخت

سخنگوی دولت اعلام کرد اگر سهمیه بنزین نوروزی به تصویب برسد، پس از شکست کرونا و برگشت به وضعیت عادی این سهمیه به کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

اخیرا فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از احتمال لغو سهمیه بنزین نوروزی خبر داد و گفت تخصیص این سهمیه در شرایط فعلی باعث می‌شود تا میزان مسافرت مردم افزایش پیدا کند که شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا را به همراه خواهد داشت. در همین رابطه علی ربیعی، سخنگوی دولت عنوان کرد در بودجه سال آینده بخشی برای اختصاص سهمیه بنزین ویژه نوروز نیز در نظر گرفته شده است، اما با توجه به این که این بودجه تاکنون در مجلس به تصویب نهایی نرسیده است، به همین دلیل این سهمیه در نوروز 99 به کارت‌های سوخت اختصاص پیدا نخواهد کرد.

سرنوشت سهمیه بنزین نوروزی چه می‌شود؟

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد با توجه به این که دولت موظف است هر آنچه در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد را اجرا کند، اگر این طرح نیز به تصویب برسد، دولت آن را در فرصت مناسب و پس از شکست کرونا به کارت‌های سوخت اختصاص می‌دهد.

گفتنی است جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفته گذشته اعلام کرده بود در کمیسیون تلفیق مجلس 60 لیتر بنزین ویژه ایام نوروز به تصویب رسیده است، اما زمان واریز آن بر عهده دولت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*