ابتلا به ویروس کرونا

وزیر ارتباطات سه مرکز مهم ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به شیوع گسترده کروناویروس در ایران در صفحه شخصی توییتری خود با انتشار پیامی 3 مرکز مهم ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد.

سرعت گسترش ویروس کرونا در کشور بسیار چشمگیر بوده و پس از مدت کوتاهی تمامی 31 استان کشور درگیر این ویروس کشنده شدند. در همین راستا مسئولان همواره به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تاکید دارند و از مردم می‌خواهند با ماندن در خانه‌های خود مانع گسترش بیشتر کرونا در کشور شوند. در همین رابطه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود 3 مرکز مهم ابتلا به کرونا را اعلام کرد تا مردم در این اماکن نهایت دقت را داشته باشند.

3 مرکز مهم ابتلا به ویروس کرونا

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود بیمارستان‌ها، پمپ بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها را سه مرکز مهم ابتلا به کروناویروس معرفی کرد. متن پیام آذری جهرمی به شرح زیر است:

با دریافت بخشی از اطلاعات مبتلایان به کرونا در ایران و تحلیل اطلاعات حمل و نقل، پرداخت حضوری و… آنها توسط متخصصان داده‌کاوی و استخراج مدل شیوع، به این جمع‌بندی رسیدیم که سه مرکز پخش کرونا در ایران به ترتیب 1) بیمارستان‌ها 2) پمپ بنزین‌ها 3) سوپرمارکت‌ها هستند.

ویروس کرونا