پاسخ تست کرونا کارمند اپل

پاسخ تست کرونا کارمند اپل در ایرلند مثبت اعلام شد

پاسخ تست کارونا یک کارمند اپل در ایرلند مثبت اعلام شده است. این درحالیست که اپل مقررات بهداشتی سختگیرانه‌ای را در دفاتر و فروشگاه‌های خود اتخاذ کرده بود.

ظاهراً تست کروناویروس کوید-19 یک کارمند اپل شاغل در کورک، ایرلند مثبت اعلام شده است. این نخستین مورد در بین کارکنان اپل است که آزمایش کوید-19 آن مثبت بوده است. این کارمند هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد و اپل خطر ابتلا برای سایر کارمندانش را بسیار کم ارزیابی کرده است:

تأیید شده که یکی از کارکنان ما در کورک به کوید-19 مبتلا شده است. ما با مقامات بهداشتی و درمانی گفتگوهایی را داشته‌ایم تا مطمئن شویم خطر ابتلا برای دیگر کارمندانمان پایین باشد، در عین حالی که فرد مذکور در قرنطینه به سر می‌برد. ما به عنوان احتیاط، از برخی کارمندانمان درخواست کرده‌ایم که در خانه بمانند، در حالی که با مسئولان بهداشتی همکاری خواهیم کرد تا وضعیت را ارزیابی کنیم. ما به ضدعفونی کردن کلیه‌ی دفاتر و فروشگاه‌های خود ادامه می‌دهیم و مطابق دستورات بهداشتی، احتیاط‌های لازم را انجام خواهیم داد.

کارمند اپل هم اکنون در قرنطینه است

پیش از این اپل به کارکنان فروشگاه‌های خود که علائمی شبیه به علائم کرونا را در خود احساس می‌کردند اجازه‌ی مرخصی موقتی را داده بود و مقررات بهداشتی سفت و سختی را نیز در فروشگاه‌های خود اعلام کرده بود. واحد‌های Demo به طور منظم ضدعفونی می‌شوند و ایستگاه‌های بهداشتی اضافه‌تری در فروشگاه‌های این کمپانی دایر شده است. در حال حاضر هیچ یک از اپل استورها در ایالات متحده تعطیل نشده‌اند، اما این فروشگاه‌ها فقط 8 ساعت در روز در چین باز هستند. هفته‌ی گذشته اپل از کارمندان خود خواسته بود در صورتی که شغل آن‌ها اجازه می‌دهد غیرحضوری کار کنند، در منزل مانده و دورکاری کنند تا خطر احتمالی به حداقل برسد.

اما کروناویروس ممکن است باعث شود رویداد اپل که اواخر ماه مارس برگزار می‌شود نیز در پشت درب‌های بسته و بدون حاضران برگزار شود. علاوه بر این احتمالاً عرضه‌ی گوشی‌های خانواده آیفون 12 و آیفون 9 نیز با تأخیر مواجه شود. احتمال اینکه کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC 2020 امسال لغو شود نیز دقیقه به دقیقه بیشتر می‌شود. این اتفاقیست که هم اکنون برای کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (Google I/O) نیز رخ داده است و ما انتظار داریم غول کوپرتینویی به منظور کاهش خطرات ابتلا به این ویروس در ایالات متحده نیز همین تصمیم را اتخاذ کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*