قیمت گوشی هواوی پی 40

قیمت گوشی هواوی پی 40 چقدر خواهد بود؟

در تازه‌ترین نشت اطلاعات از پرچمداران سال 2020 هواوی، شاهد انتشار قیمت گوشی هواوی پی 40 (Huawei P40) بودیم که خبر از افزایش قیمت نسبت به نسل پیش می‌دهد.

روز گذشته دعوتنامه‌ای دریافت شد که نشان می‌داد رویداد هواوی دستخوش تغییراتی شده است. در این رویداد همچنان از گوشی‌های پرچمدار هواوی پی 40 و پی 40 پرو رونمایی خواهد شد، اما این مراسم نه در پاریس، بلکه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. اکنون پوسترهای تبلیغاتی از این دیوایس‌ها به بیرون درز پیدا کرده است که به لطف آن‌ها ما با قیمت گوشی هواوی پی 40 آشنا خواهیم شد. همچنین ما متوجه شده‌ایم که یک مجموعه‌ی ویژه از این دو محصول برای بازار چین طراحی شده است که قطعاً به زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها را به دست خواهیم آورد.

البته در حال حاضر هیچ کس نمی‌تواند این اطلاعات را تأیید کند، چرا که آن‌ها رسمی نیستند و توسط خود کمپانی نشر پیدا نکرده‌اند. در هر صورت دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.

سال گذشته ارزان قیمت‌ترین گوشی خانواده هواوی پی 30، 799 یورو قیمت داشت. اما امسال به نظر می‌رسد اوضاع فرق کند. در این پوستر تبلیغاتی شما می‌توانید قیمت نسخه‌های مختلف سری پی 40 را مشاهده کنید. همچنین تفاوت بین مدل‌های مختلف این محصول در بازار چین و بازار جهانی نیز مشهود است.

قیمت گوشی هواوی پی 40

قیمت گوشی هواوی پی 40

آغاز قیمت برای این خانواده از 999 یورو با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه است که این قیمت با 256 گیگ حافظه به 1099 یورو می‌رسد. علاوه بر این قیمت نسخه‌ی 512 گیگابایتی آن نیز 1249 یورو خواهد بود. این قیمت بیشتر از نسل گذشته شده و مسلماً مدل پرو گران قیمت‌تر است. اگر ارزان قیمت‌ترین مدل نسخه‌ی اصلی پی 40 هواوی 999 یورو باشد، بنابراین ارزان‌ترین مدل نسخه‌ی پرو چیزی در حدود 1150 یورو خواهد بود.

چه درست، چه شایعه ما 26 مارس (7 فروردین 99) می‌توانیم به طور کامل با گوشی‌های این خانواده، مشخصات فنی و قیمت آن‌ها آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*