جت سئو

تحلیل آنلاین سئو سایت با ابزار جت سئو

در دنیای رقابتی امروز به ویژه در کسب و کارهای آنلاین که هر کدام به روش‌های متعددی متوسل می‌شوند تا حتی یک خریدار بیشتر را به سمت سایت خود بکشند، رقم زدن بهترین تجربه برای کاربران و خریداران اولویت اول همه است. اما برای فراهم کردن چنین شرایطی گزارش‌های آماری دقیق و تحلیل‌های درست بر اساس داده‌ها، نقشی اساسی ایفا می‌کنند.

اگر مسیری که مخاطبان با ما آشنا شده و در نهایت خرید مورد نظر را انجام می‌دهند مانند یک قیف در نظر بگیریم، مرحله اول و بالای قیف جایی است که به نام آگاهی از برند شناخته شده و تعداد زیادی مخاطب وارد آن می‌شوند. در مرحله بعدی این افراد بررسی‌های خود را انجام داده و در نهایت در قسمت پایانی قیف اقدام خود را نهایی کرده و خریدشان را انجام می‌دهند.

سئو سایت به عنوان یکی از موثرترین و بهترین روش‌های جذب تعداد زیادی مخاطب با کیفیت بیشتر به بخش ابتدایی قیف ما ارتباط دارد. البته محتوای ما در بخش‌های دیگر سفر مشتری موثر است و همانطور که مستحضر هستید بازاریابی در شبکه های اجتماعی فرآیند مهمی در بخش های مختلف بازاریابی است. حالا تصور کنید یک سایت شرکتی دارید و می‌خواهید کاربر بعد از ورود به سایت اقدام مورد نظر مانند ارسال پیش‌سفارش، ثبت نام در خبرنامه، استعلام قیمت یا موارد دیگر را انجام دهد. یا یک سایت فروشگاهی دارید و تلاش می‌کنید کاربر خرید خود را نهایی کند.

اگر تعداد زیادی کاربر از طریق گوگل و دیگر موتورهای جستجو، بک لینک، شبکه‌های اجتماعی یا حتی به صورت مستقیم وارد سایت شما شوند و انبوهی از مشکلات در مسیر آنها قرار گیرد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مانند این است که سالیانه میلیاردها تومان هزینه تبلیغات محیطی کنید، ولی وقتی انبوهی از مشتریان وارد فروشگاه شما شدند، دست خالی و با تجربه بسیار بد برگردند یا به رقبا سر بزنند!

بدون شک بدترین تجربه کاربری برای آنها رقم خواهد خورد و دیگر به سایت شما بر نمی‌گردند. اینجاست که لزوم استفاده از یک ابزار آنالیز سایت بیش از پیش احساس می‌شود تا همان ابتدای کار بتوانید مشکلات موجود را برطرف کنید.

از همین رو بسیاری از مدیران کسب و کارها و افراد متخصص در حوزه‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال ابزاری حرفه‌ای و قدرتمند برای تحلیل سایت خود می‌گردند. نمونه‌های خارجی در این زمینه وجود دارد، ولی برای ما بهتر است که از یک ابزار ایرانی کار درست استفاده کنیم.

آنالیز سایت را به ابزار ایرانی و قدرتمند جت سئو بسپارید

جت سئو یکی از جدیدترین و بهترین ابزارهای تحلیل سایت است. این ابزار روی سئو حرفه ای متمرکز شده و به کمک هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز و مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل، گزارش‌های آماری و دقیقی را به صورت دسته‌بندی شده از سایت شما ارائه می‌کند.

آنالیز سایت جت سئو رایگان بوده و با عضویت در این ابزار می‌توانید بعد از وارد کردن آدرس URL سایت خود، گزارش‌های لازم و امتیازات دریافتی را مشاهده کنید. داده‌های دریافتی در این بخش کمک می‌کند با اقدامات درست و پیشگیرانه نه‌تنها بتوانید تجربه لذت‌بخشی را برای مخاطبان خود رقم بزنید، بلکه به کمک آن بتوانید از رقبا پیشی بگیرید.

خیلی‌ها در فضای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ ایران به خوبی با سایت های وب 24 و سئو 24 آشنا هستند. دو شرکتی که جزو بهترین شرکت‌های طراحی سایت و سئو حرفه ای با مدیریت رضا شیرازی مفرد ( https://www.rezashirazi.com/ ) شناخته می‌شوند. شما در سایت سئو 24 نیز می‌توانید به انواع آموزش سئو دسترسی داشته باشید. حالا ابزار جدید جت سئو که از سوی وب 24 معرفی شده، خدمت درخشان دیگری از این مجموعه است که مزایای زیر را در اختیار شما می‌گذارد:

  • بهبود کیفیت و عملکرد سایت
  • کمک به بهبود رتبه بهتر در موتورهای جستجو
  • افزایش ترافیک سایت
  • رابط کاربری ساده، زیبا، کاربرپسند و حرفه‌ای
  • ارائه آمار و گزارش‌های دقیق و تحلیلی
  • تیم پشتیبانی حرفه‌ای
  • تجزیه و تحلیل رایگان

همین حالا نتیجه تحلیل سایت خود را به رایگان دریافت کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*