ردمی نوت 9 پرو مکس

گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس با یک نمایشگر غول پیکر معرفی شد

گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس (Redmi Note 9 Pro Max) با بهره‌گیری از یک نمایشگر غول پیکر و دوربین چهارگانه پشتی رسماً معرفی شد.

شیائومی پس از سه نسل، فروش گوشی‌های سری می مکس خودش را متوقف کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد با معرفی گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس می‌خواهد مجدداً به دنیای فبلت‌ها قدم بگذارد. این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی در بدنه‌ای جمع و جور، دوربین چهارگانه پشتی و یک دوربین سلفی در یک حفره است.

امکانات ردمی نوت 9 پرو مکس

گوشی جدید  ردمی از تراشه‌ی 8 نانومتری اسنپدراگون 720 جی کوالکام قدرت می‌گیرد که 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه آن را همراهی می‌کنند. چهار دوربین روی قاب پشتی این گوشی در یک ماژول مربعی حضور دارند که یک فلاش LED نیز در زیر آن‌ها دیده می‌شود.

ردمی نوت 9 پرو مکس

سنسور اصلی، یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه‌ای در کنار آن حضور دارد. در زیر این دو نیز دو سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق حضور دارند. این گوشی توانایی عکاسی با فرمت RAW را داشته و از حالت عکاسی در شب بهبود پیدا کرده بهره می‌برد. در جلو نیز همانطور که گفته شد، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را می‌توان در داخل حفره‌ی نمایشگر یافت. این پروضوح‌ترین دوربین سلفی در یک گوشی برند ردمی است.

ردمی نوت 9 پرو مکس

گوشی Redmi Note 9 Pro Max از یک باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات انرژی می‌گیرد. خبر خوب اینکه ردمی شارژر پرسرعتی را نیز در داخله‌ی جعبه‌ی گوشی خود قرار داده است.

قیمت و زمان عرضه

هر دو قاب پشتی و جلویی گوشی توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شوند و این دیوایس در سه رنگ آبی، سفید و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد. سه پیکربندی مختلف آن نیز شامل 6 گیگ رم + 64 گیگ حافظه، 6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه و 8 گیگ رم + 128 گیگ حافظه می‌شود که به ترتیب 202 دلار، 230 دلار و 255 دلار قیمت خواهند داشت.

این گوشی از 16 مارس (26 اسفند) از طریق سایت شیائومی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این که دیگه مکس نیست، الان استاندارد بیشتر گوشی‌های جدید همین ۶.۵ اینچه
    بنظرم اگر ۶.۹ بدون حاشیه میزد خیلی بهتر بود

  2. چه فازیه همه گوشیا اندازه پاره آجر شدن!
    یک گوشی خوش دست و ترو تمیز توی سال جدید نساختند…

  3. حقیقتا گوشی عالی هست دوربین چهارگانه دوربین سلفی خوب رام و رم بالا و تراشه ی قدرتمند همراه با قیمت مناسب این گوشی رو عالی میکنه! من که قصد خریدشو پیدا کردم