جک اس 7

کرمان موتور جک اس 7 را در بهار 99 به تولید خواهد رساند

جک اس 7 به عنوان محصول جدید کرمان موتور اکنون به صورت رسمی وارد ایران شده و پس از گذراندن آزمایش‌های فنی در بهار 99 به تولید خواهد رسید.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات جک در ایران اخیرا پروژه معرفی محصول جدید این خودروساز چینی را شروع کرده است. در همین راستا خبرها حاکی از آن است که کراس اوور چینی جک اس 7 به ایران راه پیدا کرده و این خودروساز داخلی قصد دارد آن را در بهار سال 99 به تولید برساند. همچنین این کراس اوور چینی در حال انجام تست‌های فنی است و به احتمال زیاد نخستین سری از آن در تابستان 99 به دست مشتریان خواهد رسید.

مشخصات جک اس 7

جک اس 7

جک اس 7 با موتور 2 لیتری توربو GDI به بازار خاورمیانه راه یافته و تا به امروز شرکت جک نسخه 1.5 لیتری توربو آن را به این بازار عرضه نکرده است. مدل دو لیتری توربو این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 189 تا 197 اسب بخار تولید کند و گشتاور تولیدی آن نیز 300 نیوتن‌متر خواهد بود. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو می‌تواند ظرف مدت 9.8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

امکانات جک S7

جک اس 7

از امکانات خودرو چینی جک S7 می‌توان به تریم داخلی چرم، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، ترمز پارک برقی و اتوهلد، کروزکنترل، استارت دکمه‌ای، حافظه تنظیمات راننده، صندلی‌های جلوی برقی، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، دوربین 360 درجه، آینه حساس به نور، قطب نمای دیجیتال، پشت آمپر تمام TFT با قابلیت شخصی سازی، نمایشگر بزرگ، فرمان کمکی برقی، سقف پانارومیک، در صندوق برقی، سیستم تهویه مستقل برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک و 7 صندلی (در برخی بازارها 5 صندلی) اشاره کرد.

جک اس 7

جک اس 7 نسبت به سایر رقبای هم قیمت خود از امکانات کمکی راننده بهتری بهره می‌برد. شرکت جک برای لوکس‌ترین کراس اوور خود از هدآپ دیسپلی استفاده کرده است که روی آن ضمن نمایش اطلاعات سرعت، می‌توان مسیریاب را نیز فعال کرد. از امکانات ایمنی و کمک راننده این خودرو می‌توان به استارت/استاپ اتوماتیک، سامانه هوشمند پارک و خروج از پارک خودرو، کروزکنترل هوشمند، سیستم پیشگیری از تصادف، رادار نقطه کور و رادار خطی اشاره کرد. تنها نقطه ضعف این خودرو نداشتن آپشن انتقال قدرت به چهار چرخ است و مشتریان فقط می‌توانند این خودرو را در مدل دیفرانسیل جلو خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این چینی ها رو دست کم نگیرید. تا چند وقت دیگه بنزو پورشه هم چینی میشه. خدایی این چشم بادمی ها خیلی پیشرفت کردن اونوقت کشور ما پراید رو ورداشت یه کم درازش کرد اسمش رو گذاشت تیبا. چراغ و سپرش رو عوض کرد شد ساینا. یه دونه با چکش محکم زد رو سرش و پشتش شد کوییک. خلاصه خدا رو شکر هر روز یه ماشین جدید داریم تولید میکنیم اونم با آپشن های مختلف.

  2. جک S7 خیلی شتاب خوبی داره و خیلی هم آپشن داره

  3. خدایی جک بهترین برنده جک اس 3 با اون هیکل و موتور 1600 عین موشک میمونه