آنر 30 اس

رندر جدید آنر 30 اس قسمت پشتی دستگاه را نشان می‌دهد

انتظار می‌رود که شرکت آنر در آینده نزدیک از گوشی جدید خود به نام آنر 30 اس (Honor 30S) رونمایی کند. اکنون تصویر رندر جدیدی از آنر 30 اس منتشر شده است که قسمت پشتی دستگاه را نشان می‌دهد.

شرکت آنر سپتامبر سال گذشته گوشی آنر 20 اس را وارد بازار کرد و حال انتظار می‌رود که این شرکت نسخه بعدی این گوشی را تحت عنوان آنر 30 اس معرفی کند.

آنر هنوز به طور رسمی جزئیاتی را در مورد 30S منتشر نکرده است، ولی تصویر رندرشده‌ای از این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافته است. این تصویر رندرشده قسمت پشتی دستگاه را نشان می‌دهد که یک برآمدگی مستطیلی شکل برای جای گرفتن دوربین‌ها وجود دارد.

گوشی آنر 30 اس

این تصویر حتی تعداد دوربین‌های پشتی آنر 30 اس را هم نشان نمی‌دهد، اما از آنجایی که مدل قبلی با دوربین سه‌گانه عرضه شده بود، انتظار داریم که این بار نیز در نسخه جدید این گوشی شاهد حداقل 3 دوربین در قسمت پشتی باشیم.

به علاوه، این تصویر رندرشده نشان می‌دهد که 30 اس مجهز به حسگر اثر انگشت در قسمت کناری گوشی خواهد بود که جای تعجبی ندارد، چون در آنر 20 اس نیز قضیه از همین قرار بود. همچنین تصویر تبلیغاتی گوشی Honor 30S بر روی لیبل بطری نوشابه اسپریت در چین مشاهده شده است که تأیید می‌کند 30 اس از شبکه نسل پنجم پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Honor 30S

گفته می‌شود که این گوشی میان رده مجهز به تراشه کایرین 820 خواهد بود. بر اساس شایعات، از این تراشه در گوشی آنر 10 ایکس نیز استفاده خواهد شد. با توجه به ماهیت میان رده گوشی که شانس زیادی برای بهره بردن از تراشه‌ای مانند کایرین 990 وجود ندارد، باید هم از تراشه جدیدی مانند کایرین 820 در آن بهره گرفته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از رنگ اش خوشم نیامد